Вбиває підвіску і провокує ДТП: чому заборонено їздити на вбитих амортизаторах
З часом у будь-якому авто зношуються амортизатори. Симптомами цього є жорстка реакція на ями та тремтіння керма. Часто власники відтерміновують ремонт, не бажаючі витрачатись на послуги майстрів. Однак зволікати з вирішенням проблеми може бути не лише дорого, а й небезпечно, зазначає Jalopnik.
Київський механік Дмитро Гончар пояснює:
«Якщо амортизатори перестають гасити удари, то їх на себе приймають інші вузли – кульові, втулки, пружини. Дуже швидко починають зношуватись шини, підвіска люфтить та гуде. Врешті вартість ремонту може вирости в рази».
Безпека понад усе
Окрім втрати комфорту зношені амортизатори приносять і безпекові ризики. Через несправність гальмівний шлях скорочується на 20-30%. Різке гальмування призводить до того, що центр тяжіння різко переноситься вперед, що знижує зчеплення шин з дорожньою поверхнею.
«Уявіть, що перед вашим несправним авто раптово вибігає дитина. Тут вже інколи все вирішують зайві десятки сантиметрів», – каже інструктор автошколи з Дніпра Василь Красюк.
Керування стає нестерпним
Звісно, зношена підвіска погіршує й керування. На зношених амортизаторах автівка «пливе», особливо це відчувається при входженні в повороти. Також погіршується ситуація на мокрому покритті та руху по калюжам. Аквапланування стає більш ймовірним.
Як зрозуміти, що час на СТО
- Підстрибує кузов під час гальмування чи навіть натиснення на багажник.
- Вібрує кермо навіть на рівній поверхні.
- Шведко зношуються шини.
- Підвіска стукає, скрипить чи гуде.
Обговорити цю тему в Facebook