Чому дешеві авто майже завжди передньопривідні: пояснення інженерів

Якщо ви користуєтесь бюджетними автомобілями, то напевне знаєте, що такі моделі зазвичай виробляються з переднім приводом. Хоч Honda Civic, хоч Kia Rio – в усіх крутний момент передається на передні колеса. Однак раніше було інакше. Взяти хоча б радянські авто, що скрізь були задньопривідні. На Заході ситуація не надто відрізнялась. Як пише Jalopnik, ситуація почала змінюватись в 70-х роках. Однак причиною цього стала не техніка, а економіка.

Як виявилось, автомобілі з переднім приводом виробляти стало вигідніше. Збірка простіша, деталей менше, вага також менша. Виробник економив на виробництві, а покупець – на купівлі. Нафтова криза 70-х призвела до масового напливу на ринок дешевих і компактних автівок. Це призвело до нашестя передньопривідних автівок. Згодом таке рішення стало нормою для галузі загалом.

Окрім економічних переваг, передній привід має низку практичних плюсів. Оскільки двигун і ведучі колеса знаходяться спереду, то на слизькій дорозі таке авто почувається впевненіше. Відсутність карданного валу дозволила збільшити внутрішній простір.

Оскільки вузлів в таких машинах менше, то і обслуговувати їх простіше. Ламаються вони рідше. Головний недолік переднього приводу – він не такий живий у керуванні, як задній.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти