ТОП-5 дизельних позашляховиків, що пройдуть мільйон кілометрів без ремонту

Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В Україні ці автомобілі досі надзвичайно популярні, завдяки їх тязі, економічності та витривалості. Однак не всі вони є гарною інвестицією. Деякі моделі можуть підвести і стати «чорною дірою», що з’їдає гроші на ремонті та обслуговуванні.

Твоя МАШИНА вивчила відгуки власників та виділила ТОП-5 дизельних позашляховиків, що таких проблем не доставляють. Всі вони мають гарні шанси пройти понад мільйон кілометрів без капремонту.

1. Toyota Land Cruiser Prado 2.8 D-4D

Легендарний «крузак», що вражає своєю простотою надійністю та невибагливістю до якості пального. Потужний двигун на диво економний. На ринку є безліч екземплярів, що пережили кілька власників і досі не зламались.

2. Mercedes-Benz GLE 350d (OM642/OM656)

Ще один потужний, надійний, але економічний позашляховик, який цінують за його «німецькість». Двигун OM642 взагалі вважається одним із найбільш довговічних в своєму класі.

3. BMW X5 3.0d (B57/N57)

Цей преміальний позашляховик відмінно поєднує люксовість з надійністю та економічністю. Двигун не доведеться міняти сотні тисяч кілометрів точно, шанси пройти мільйон також не малі. Головне -вчасно міняти мастило та фільтри.

4. Volkswagen Touareg 3.0 TDI

Час показав, що двигун V6 TDI проявляє себе практично як невбиваний. Мільйон кілометрів для нього непростий, але реальний виклик. Разом з неймовірною надійністю ця модель може запропонувати надзвичайний комфорт та простоту обслуговування.

5. Volvo XC90 D5 / B5

Ця модель знана в Європі своєю надзвичайною стійкістю. Двигуни серії D5 (D5244T) багато разів були помічені з позначками більше 800 000 кілометрів на одометрі. Дуже безпечне та економічне авто.

Поради власникам

  • Робіть повну заміну мастила не рідше ніж кожні 10 000 кілометрів.
  • Регулярно очищайте сажовий фільтр та клапан EGR.
  • Не заправляйтесь сумнівним пальним.
  • Турбіна та паливна система мають проходити повну діагностику хоча б раз на 100 000 кілометрів.
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти