Що робити, якщо загорівся індикатор «Перевірте масло»?

Загорівся індикатор “Перевір масло” ( “Check Engine Oil Level”)? Причини можуть бути найрізноманітніші. Але це не привід для паніки, тому що найчастіше даний сигнал не несе особливої ​​небезпеки в дорозі, а привід для негайного реагування може і зовсім відсутній. Сигнал може говорити про ряд наявних проблем, але часто він також свідчить про зниження рівня масла. Якщо загоряється жовтий індикатор, то кількість масла знизилося всього на 1 літр. Однак, якщо загоряється червоний, то слід негайно зупинити рух.

З’ясуймо причини вигоряння масла. Споживання масла – це природний фактор при роботі двигуна. Однак, у кожного двигуна свої витрати масла і вони вказуються в супровідному паспорті до кожного автомобіля.

В якому випадку потрібно долити масло? При загорянні жовтого індикатора, потрібно долити масло, якщо звичайно воно є з собою. Якщо до магазину їхати ще 100 км, то рух буде здійснюватися на шкоду здоров’ю двигуна. При цьому, в магазині або сервісі, необхідно буде придбати теж саме масло, що було залито раніше. Найгірший, але допустимий варіант – масло іншої марки, але з аналогічними параметрами.

Читайте також: Занадто дбайливе ставлення до автомобіля може йому нашкодити

Прилад горить, але рівень масла в порядку. Причина виникнення такої ситуації – забитий масляний фільтр. При низькій якості моторного масла, він може погано фільтрувати через осідання на ньому сміттєвих мікрочастинок. Така ж ситуація може виникнути при несвоєчасній заміні масла. Це призводить до зниження тиску в системі подачі масла і збільшує навантаження на насос. Як наслідок це призводить до перегрівання насоса. Якщо його робоча температура вище 100 градусів, то необхідно міняти фільтр. А несправний фільтр може забезпечити ще і протікання масла зі свого корпусу.

Проблема з датчиком масла. Якщо ви впевнені, що використовуєте якісне масло і його вистачає, але прилад зреагував, то слід перевірити сам датчик. Для цього не потрібно розкривати панель, можна виконати один простий лайфхак. А саме – розігнати двигун до 1.5 тис. об / с. Якщо індикатор згасне, то тиск нормальний. Однак, після цього тесту потрібно зробити або чистку датчика, або його заміну. У сервісному центрі для діагностики датчика використовують манометр. Ще однією ознакою спрацьовування датчика є наявність в системі масла, яке не призначене для конкретного двигуна. Саме щільність масла і є ключовим параметром, який повинен відповідати конкретній моделі двигуна. Знову таки, якщо в’язкість більша, то насос відчуває підвищене навантаження.

Несправність насоса. Якщо насос зламався, то система втрачає тиск, про що також сигналізує індикатор, ігнорувати який не варто. Рекомендується звернутися в найближчий автосервіс для усунення проблеми.

Підсумок. Знос поршнів, поломка редукційного клапана, забруднення масляних клапанів і багато іншого – це ще не всі причини, які впливають на спрацювання електроніки. Слід переконатись, що в моторному відсіку немає витоків масла, а стрілка приладу знаходиться між Min та Max. Тільки тоді ще можна доїхати сотню кілометрів до сервісу і вирішити проблему.

Читайте також: Перерахували способи знизити витрату палива в зимовий період

Джерело car.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти