Назвали 3 реальних способи, як врятувати машину, якщо кузов вже почав іржавіти

Без будь-якого догляду за машиною іржа може перетворити в труху кузов всього за кілька років. «Руда гниль» зазвичай атакує пороги, колісні арки, днище – місця, де скупчується вода, сіль і бруд. А якщо машина побувала в ДТП, то корозія зацвіте ще швидше. Як дати відсіч іржі і зберегти кузов на довгий термін – читайте далі в огляді.

Зловісну руду пляму на крилі, бульбашки під фарбою в нижній частині дверей, раптово мокрі килимки після поїздки по калюжах – все це ознаки того, що автомобіль вже активно іржавіє. Якщо запустити цей процес, то всього за лічені роки кузов стане гниллям, за відновлення якого доведеться пристойно заплатити.

Якщо розібратися, то боротьба автовласників з корозією – це безнадійна справа. Незважаючи на сучасні покриття і нові сплави, частий контакт з водою і агресивними хімікатами призводить до того, що кузов автомобіля піддається процесу окислення повітрям. Особливо небезпечна іржа для старих машин 1970-х років, коли на автозаводах застосовувалася необроблена листова сталь. Від появи перших плям на поверхні до наскрізних дірок в кузові справді могло пройти всього кілька років.

Окремі осередки іржі

Перш за все, корозія утворюється в подряпинах і в місцях сколів фарби. Також на захисні властивості лакофарбового покриття негативно впливає ультрафіолетове випромінювання від сонця. А в разі ДТП місця удару і згину кузовних деталей потрібно «лікувати» якомога швидше.

Виправити поверхневу іржу нескладно. Для цього за допомогою абразивного круга або наждачного паперу зчищають шар фарби в ушкодженому місці, причому до тих пір, поки не буде видно голий метал. Сліди іржі повинні бути видалені повністю, оскільки навіть найменші «точки» стануть новими центрами корозії, і ремонт, таким чином, вийде нанівець. На голий метал наносять ґрунтовку, а потім фарбують.

А щоб забезпечити додатковий захист автомобіля, буде незайвим покрити кузов спеціальним синтетичним воском.

Великі плями іржі і бульбашки

Елементи кузова, зроблені зі сталі, завжди повинні бути покриті шаром фарби. Навіть наявність покриття хрому або нікелю не рятує від корозії. Якщо точки іржі все ж з’явилися, то вони будуть рости до розмірів плям. Ще гірше, якщо машина їздить по засніжених дорогах, які посипають сіллю.

Коли сталь перетворюється в оксид заліза (іржу), то вона значно розширюється, утворюючи бульбашки під фарбою. Поверхня при цьому вже нерівна, сильно шорстка. Щоб прибрати ці нерівності, застосовують дротяну щітку, абразивний круг, а потім і наждачний папір, отримуючи блискучий метал. Далі, як і в попередньому випадку, наносять шар грунтовки і фарби.

Наскрізні діри

Після тривалого агресивного впливу на сталь в кузовних деталях утворюються отвори. Автовиробники активно борються з цим, але все впирається в гроші. Алюмінієві або магнієві компоненти занадто дорогі, щоб їх застосовувати замість сталі. А антикорозійні добавки (нікель, хром, молібден, титан) також обмежені у використанні, оскільки коштують на порядок дорожче сталі.

Як бачимо, повне сгнивання кузова автомобіля – питання часу. Але що ж робити водієві, якщо силова установка працює цілком нормально, але ржа проїла днище і крила наскрізь? Єдиний вихід – заміна деталей. Як правило, пошкоджені ділянки вирізаються прямо цілими шматками, і викидаються. Їм на заміну вварюють аналогічні, взяті з так званих автомобілів- «донорів» (їх знаходять на розборках), або ремонтні запчастини. Останній варіант, незважаючи на уявну простоту рішення, не завжди хороший. А все тому, що дані деталі штампують в Китаї і на Тайвані, і метал застосовується найдешевший.

Захист від іржі

При русі автомобіля на його днище і колісні арки постійно діє піскоструминна обробка. Тому тільки регулярний огляд і ремонт іржавих плям, що з’являються врятує надалі від великих витрат. Для цього застосовуються різні склади (бітумні мастики, мовіль), які наносять товстим шаром прямо на днище. Ось тільки варто відзначити, що їх ефективність досить сумнівна. Бувають ситуації, коли днище згниває, будучи покрито шаром «захисту». Як дійсно дієві засоби можна порекомендувати регулярну мийку машини, щоб очистити кузов і днище від бруду і солі, а також перевірити дренажні отвори, через які стікає дощова вода. У внутрішні порожнини кузова, в тому числі і лонжерони, буде не зайвим залити масло, яке дає істотний захист. А днище автомобіля слід обробляти гарматним салом. Правда, його шар доведеться регулярно оновлювати.

Читайте також: Назвали 9 гірших автомобілів останніх років, від придбання яких варто утриматися


Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти