Аналітики назвали найпопулярнішу у жінок марку автомобілів

Британська аналітична компанія IHS Markit провела в Північній Америці опитування серед автолюбительок, передає «Твоя МАШИНА» .

Дослідження показало бажані американками моделі автомобілів в 2020 році. Найпопулярнішою маркою став Buick – 56,1% машин цього бренду придбали жінки. При цьому були враховані як нові авто, так і старі. Потім йде компанія Mitsubishi – 54% машин дісталися жінкам. І замикає трійку Mini з результатом 53%. На п’ятому рядку розташувався Hyundai, потім – Nissan з показником 52%.

Якщо розглянути саме концерн General Motors, до якого відноситься вже згаданий Buick, то на другому місці знаходиться Cadillac – 43,9% жінок стали володарками машин цього бренду. 36% купили автомобілі Chevrolet, а серед клієнтів GMC частка жінок склала 29%. Фахівці припускають, що Buick користується попитом у автолюбительок, тому що в проектування машин марки вагомий внесок внесли жінки.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти