П’ять помилок при обслуговуванні машини навесні
Найскладнішою сезонною підготовкою автомобіля вважається зимовий період. Але навесні теж є свої заморочки, передає «Твоя МАШИНА» .
Проблеми з акумулятором
Навесні необхідно перевіряти стан клем акумулятора. Протіволеднимі компоненти можуть окислити їх, через що погіршується електричний контакт. В результаті ускладнюється процес заряду акумулятора, і запускати мотор стає складніше. Щоб цього уникнути, треба просто зачищати клеми наждачкою.
Не забуваємо про генератор
Також автовласники забувають про клеми генератора. Вони знаходяться ближче до землі, тобто вплив солей ще більш інтенсивне. Окислені контакти не дозволяють акумулятора заряджатися. Також можуть з’явитися проблеми з харчуванням електроенергією всіх бортових приладів. Запобігти цьому можна знову ж чищенням контактів.
Фреон в кондиціонері
В кінці зими треба перевірити рівень хладагента в системі кондиціонера. Якщо за зиму велика його частина зникла, то можуть виникнути проблеми з кліматичною системою. Якщо холодоагенту занадто мало, то включений кондиціонер може привести до перегріву нагнітача, що виведе його з ладу. Чим витрачатися на ремонт, краще просто стежити за кількістю фреону.
Чистота фільтрів
Варто іноді і заглядати в коробку повітряного фільтра. Особливо якщо всю зиму машина каталася по брудному снігу міських вулиць. Бруд потрапляє в повітряний фільтр і забиває його, як і пил влітку. Тому треба підтримувати фільтри в справному стані.
Радіаторні проблеми
Радіатор охолодження двигуна – ще одне хворе місце водіїв. В основному увага приділяється радіатора кондиціонера, а про його сусіда благополучно забувають. Тому удари каменів з доріг дістаються саме радіатора «кондея».
Однак невеликі розміри дозволяють захистити лише частина теплообмінника з антифризом. Якщо навесні не звернути уваги на що з’явилися після зими істотні пошкодження радіатора двигуна, одного разу поїздка жарким літом закінчиться трагедією для машини.