Назвали помилки через які ламаються машини з «автоматом»
Якщо дотримуватися правил експлуатації АКПП, вона прослужить довго.
Фахівці називають ряд причин по яким автоматична коробка передач швидко виходить з ладу.
Перш за все потрібно знати, що управління автомобілем з АКПП, дещо відрізняється від управління авто з МКПП і враховувати це при експлуатації.
Любителям дріфту або стритрейсинга машина з АКПП не підходить. Причина в тому, що гідротрансформатор не витримує таких навантажень, сильно перегрівається муфта.
Такі природні явища як бруд, пухкий сніг доводиться долати з пробуксовкою, це позначається на “автоматі”. Деякі моделі з АКПП не мають додаткової системи охолодження, при роботі під навантаженням, навіть і при невеликому відрізку часу, настає перегрів і перехід в аварійний режим. Часто повторювані такі навантаження виводять зі строю фрікціони і гідроблок.
Запуск двигуна з так званого “поштовху”, для АКПП заборонений, веде до пошкодження внутрішньої механічної частини.
Ваш автомобіль обладнаний “автоматом”, від буксирування краще відмовитися. При необхідності на малі відстані і з мінімальною швидкістю. І то якщо виробник вашої машини це не забороняє, ознайомтеся з інструкцією, винятком може бути буксирування на евакуатор.
Якщо ваше авто обладнане радіатором охолодження трансмісії, раз в 3 роки він підлягає очищенню від бруду, інакше АКПП швидко вийде з ладу.
Дуже важливо при стоянці машини під нахилом не використовувати тільки режим паркінгу, необхідно також користуватися і ручним гальмом. Тому що в цьому випадку, все навантаження йде на невелику засувку, розташовану на валі коробки. З часом це призводить до зносу засувки і при навантаженні вона проскакує, далі виходить з ладу трос приводу і їздити в режимі “Драйв” вже не вийде.
Фахівці радять дотримуватися цих нехитрих правил і отримувати позитивні емоції при експлуатації вашої машини.