Водіям розповіли, з якими несправностями не хочуть зв’язуватися на автосервісах

Фахівці розповіли про несправності, з якими не хочуть мати справу на автосерсівах, передає «Твоя МАШИНА» .

Робочим на автосервісах платять по нормагодинам – нормативам часу. Деякі процедури виконуються швидко, але для персоналу неприємні. До числа таких відноситься шпрінцевання. Наприклад, у позашляховика Hummer H2 є відразу 11 точок для змащення, в тому числі карданні вали, кульові опори, кермові наконечники, зчленування важелів. Робота ця досить брудна, виконується швидко, а по нормогодинам оцінюється невисоко.

Також на автосервісах не люблять роботу зі світлодіодною оптикою. Найчастіше завдання полягає в заміні несправних елементів. Але нові деталі часто коштують дорого, тому клієнти намагаються умовити сервісмена розкрити корпус оптики і перепаяти напівпровідники. Взагалі, LED-фари – нерозбірні, але міняти всю фару через перегорівший світлодіод дуже затратно. Тому автомобілісти зазвичай їдуть в невеликі майстерні, що спеціалізуються на ремонті автомобільної електроніки. Або купують неоригінальні фари.

Також працівники автосервісів не горять бажанням змінювати привід ГРМ на старих преміальних автомобілях. Для встановлення нового ланцюга ГРМ в кроссоверах VW потрібно демонтувати масу вузлів і деталей, а також сам двигун. Хоча оплачується така робота добре, вона дуже трудомістка і неприємна.

Невдоволення сервісменів викликає прохання знайти «блукаючі» несправності в не самих сучасних машинах. Старі і складні автомобілі завжди стають головним болем працівників. Іноді навіть для звичайних операцій доводиться знімати кузов з рами.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти