Німці склали рейтинг найнадійніших та ненадійних авто віком від 3 до 10 років
Німецький автоклуб ADAC виділив моделі, які ламаються частіше і найрідше. Також експерти зібрали дані по кількості несправностей, передає «Твоя МАШИНА» .
В рамках дослідження були проаналізовані дані по 109 моделям 20 брендів віком 3-10 років. Враховувалися будь-які несправності, що відбулися в 2020 році. При цьому до уваги не бралися поломки, які сталися через неправильно заправлений бак, так як в цьому винні виключно самі автомобілісти.
Самою ненадійною машиною виявився автомобіль гольф-класу – 10-річний Kia Ceed. Рівень поломок становить 52,7%. Також відзначили, що більш у нових машин моделі проблем не виникає, коли старі авто ламаються часто. В основному поломки виникають через акумулятор, генератор, паливний насос, ланцюги приводу ГРМ і свічки запалювання.
Такі ж результати показує Hyundai i20 – 42,2%. Проблемними деталями стали свічки запалювання, стартер і дверні замки.
Трійку самих ненадійних моделей замикає Kia Sportage з результатом 38,6%. Проблеми у цієї машини ті ж самі, що і у попередньої.
Також в список ненадійних моделей потрапили Seat Alhambra VW Sharan, Opel Insignia, Nissan Qashqai, Ford S-Max, Renault Kangoo. У всіх цих моделей виникають проблеми з акумулятором, електронікою, генератором і замками. Рівень поломок варіюється від 32 до 30%
Кращу надійність показали німецькі машини: Audi A3, A4, A5, Q3 і Q5 виділили як найнадійніші, а BMW 1, 2, 3, 4, X1, X3 і Mini показали результати трохи гірше. Потім йдуть Mercedes A-Class, CLA, GLA, C-Class, GLC і GLK.
На подив, показали хороші результати і бюджетні моделі FIAT Punto і Dacia Sandero.
Всього за 2020 рік у Німеччині сталося 3 386 000 поломок. Цифра здається величезною, але це на 10% менше, ніж в 2019 році. Спад відбувся через карантин, завдяки якому люди рідше їздили на машинах. Варто зазначити, що кількість несправностей, пов’язаних з акумулятором, зросла до 46,3% – в 2019 році було 41,8%.
Але це було про традиційні машини. Якщо розглядати електромобілі, то 54% поломок пов’язано з 12-вольтовою батареєю. При цьому на основний акумулятор, силову установку і систему зарядки доводиться лише 4,4% поломок.