Назвали головні помилки водія, через які може постраждати кондиціонер
Мало хто стежить за станом кондиціонера. Це така пересічна частина автомобіля, і здається, що кондиціонер не потребує особливого догляду. Але все одно не варто про нього забувати, передає «Твоя МАШИНА» .
Найчастіша помилка – згадувати про кондиціонер тільки в спеку, коли виникає необхідність його включити. Але вузлам «клімату» шкідливо простоювати тривалий час.
Якщо холодоагент не буде рухатися по магістралях, то рухомі частини компресора НЕ будуть змазуватися. Тоді при запуску кондиціонера після простою компресор буде працювати насуху, через що будуть швидше зношуватися деталі.
Щоб цього уникнути, достатньо включати кондиціонер хоча б раз на місяць. Досить навіть пари хвилин, щоб мастило завжди було присутнє на поверхнях механізму компресора, що труться .
Також не варто забувати про кількість холодоагенту в системі. Після довгої перерви він може піти з системи, адже не існує абсолютно герметичних з’єднань. Щоб стежити за наявністю холодоагенту, досить підняти капот і знайти на одній з трубок спеціальний прозору лінзочку, що дозволяє побачити рідину (стиснений газ) в патрубку. Якщо холодоагенту мало, його треба долити.
І третя помилка: не піклуватися про чистоту кондиціонера. Ефективність кондиціонера пов’язана з роботою радіатора кліматичної системи, тобто залежить від чистоти сот. Адже він зазвичай розташовується перед радіатором системи охолодження двигуна, і весь пил і бруд з дороги осідають, в першу чергу, на ньому.
Щоб радіатор не доставляв проблем, слід вжити заходів щодо запобігання забруднення. Досить встановити дрібну сітку на фальшрадіаторной решітці. Це захистить соти радіатора від бруду і пилу.