Водіям назвали 6 помилок, через які автомобіль може спалахнути

Загоряння в автомобілі в багатьох випадках можна уникнути, якщо дотримуватися кількох основних правил. Про них розповіли автоексперти, а також пояснили, що робити і чого НЕ робити в разі пожежі.

Витік палива

Це найбільш часта причина загоряння. Витік в області капота часто виникає через декомпресію паливних шлангів.
Як варіант, їх кріплення може бути ослаблене вібраціями, наприклад, після їзди по розбитій дорозі. Крім того, підтікання може виникнути, якщо паливний бак відірвався від кріплення (наприклад, після аварії) і почав тертися всередині кузова. Той же сценарій може бути викликаний нещільно закрученими свічками запалювання, несправної пробкою паливного бака, забитим паливним фільтром, паливним насосом (наприклад, з деформованим фланцем агрегату) і топливопроводом від баку до підкапотного простору.
Добре, що всі ці проблеми можна відчути по запаху. Якщо ви відчуваєте характерний запах бензину або дизельного палива, уважно огляньте підкапотну область і всю паливну магістраль.

Перегрів нейтралізатора

Каталітичний нейтралізатор (частина вихлопної системи, призначена для зниження токсичності вихлопних газів), як відомо, легко запалюється.
Нерідко цей елемент під кузовом при тривалому збагаченні суміші перегрівається, що може викликати, наприклад, вихід з ладу циліндрів або збої запалювання (часто збої форсунок, які починають переливати паливо), а також механічні пошкодження і засмічення нейтралізатора через використання неякісного палива. В результаті в вихлопному тракті догорає паливо, осередки нейтралізатора нагріваються до гранично високих температур, що призводить до їх розплавлення і загоряння. Якщо вчасно не помітити проблему і зупинити машину, наприклад, на поле з сухою травою, остання швидко загориться, після чого пожежа може перекинутися на мастику внизу автомобіля або теплозахист моторного відсіку.

Вибух АКБ

Відомо, що при зарядці акумулятора (в разі сильної перезарядки) або запуск мотора за допомогою шнурів живлення акумулятор може вибухнути. Цей сценарій можливий, наприклад, якщо негативні кабелі спочатку підключені від машини до машини.
У цьому випадку досить імовірно, що ви випадково підключили позитивний полюс до металу капота або до корпусу двигуна. В результаті загоряння іскри і вибухонебезпечний газ, який накопичується під кришкою старих акумуляторів (через низький рівень електроліту), а також забруднення моторного відсіку маслом можуть викликати спалах і вибух, які можуть відірвати акумуляторну кришку. Ще одна часта причина вибуху акумулятора – низький рівень електроліту. Якщо рівень кислоти впаде нижче рівня пластин, при запуску двигуна через відкриті ділянки може пробігти іскра, що стане передумовою до вибуху.

Коротке замикання

Короткі замикання проводки часто викликані діями водія, коли замість згорілого запобіжника він ставить інший, сильніший, навіть повністю металеві елементи (монети, скоби, лист, троси).
По-перше, новий запобіжник встановлюється тільки після того, як буде виявлена ​​причина несправності старого. А по-друге, якщо ви додатково перевищите номінальну напругу за допомогою нестандартної перемички, вона нагріється і торкнеться інших компоненти ланцюга – особливо обмотку кабелю, яка швидко запалить сусідні паромасляні частини, після чого автомобіль може спалахнути за кілька хвилин.
Коротке замикання також може бути викликано неправильним підключенням кабелю (наприклад, при порушенні полярності), порушенням ізоляції кабелю, обривом контактів на споживачах: годинник, фари, блок керування двигуном, різні датчики, електричні блоки).

Неправильно підключені пристрої

Так вийшло, що автовласник вирішив заощадити на установці магнітоли, підсилювача, сигналізації або датчика парковки і відправився в гараж до дядька Петі.
А цей «умілець» може, наприклад, підключити пристрій товстими кабелями безпосередньо до акумулятора, а не за допомогою запобіжників. У такій саморобної схемою цілком може бути коротке замикання або постійне перенапруження через збої в харчуванні. Якщо з’єднання несправне або погане, кабель також може нагрітися до температури, при якій запалюється ізоляція.

Небезпечні предмети в машині

Легкозаймисті предмети, такі як сірники, запальнички або, скажімо, окуляри, і навіть пляшка з водою, залишена в машині, яка може діяти як лінза в сонячну погоду, також можуть викликати загоряння автомобіля.
І, звичайно ж, курцям потрібно бути особливо обережними не тільки на заправках, а й при палінні в машині.
Викинутий на ходу недопалок можна викинути у відкрите заднє скло, після чого тканинна оббивка, полімерний або вовняний килимок почне горіти. Ось чому особливо бажано мати в салоні вогнегасник, термін придатності якої ще не закінчився.
Також пам’ятайте, що в разі загоряння в моторному відсіку насамперед необхідно заглушити двигун. Потім не відкриваючи повністю капот, щоб обмежити доступ кисню, випустити вміст вогнегасника.

Джерело sud.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти