Водіям розповіли, як уберегти двигун автомобіля від перегріву в спеку
У літню пору року більшість водіїв стикається з проблемою перегріву двигуна.
Щоб не їхати на СТО виправляти наслідки перегріву, можна дотримуватися кількох дієвих порад. Це не тільки заощадить ваші час і кошти, але і продовжить термін служби самого автомобіля.
Сходинки охолоджувальної системи в машині:
1. Радіатор. Потрапляючи в лопаті, рідина охолоджується.
2. Вентилятори. Разом з потоком зустрічного повітря вони нагнітають додатковий на радіатор. Вони починають працювати автоматично, якщо мотор піддається перегріву.
3. Термостат. Він знаходиться в закритому стані поки машина без руху або тільки прогрівається. Потім термостат відкривається, тим самим даючи доступ рідини до розігрітому мотору.
4. Водяний насос. Під час роботи двигуна помпа забезпечує постійний приплив і відтік рідини по всій паливній системі.
5. Патрубки. Різного роду шланги, що з’єднують між собою всю систему охолодження.
6. Розширювальний бачок. Якщо система перенасичена тиском, в ньому накопичується зайва рідина. При перегрів двигуна бачок здатний захопити зайве кількість повітря.
Найважливішою деталлю в усій системі охолодження двигуна є вентилятори. Необхідно ретельно стежити за їх коректної роботою.
І відповідно всі інші елементи охолоджувальної системи повинні працювати справно, інакше двигун піддасться зайвої навантаженні.
Перегрівання особливо небезпечно на великій швидкості руху. При цьому крутний момент досягає великої частоти.
Недостача олії в цьому випадку призводить до швидкого стирання і зносу деталей.
Перед кожним виїздом на далекі дистанції в літню пору необхідно ретельно перевіряти всі складові охолоджувальної системи. Якщо ж мотор став нагріватися під час руху на великій швидкості, необхідно відразу її знизити, а в кращому випадку – взагалі зупиниться. Так мотор охолоне і стане коректно працювати.