В Україні помічений рідкісний позашляховик (фото)
Українські простори рясніють різною технікою, і часом трапляються досить цікаві екземпляри. Так в Харкові користувачі соціальної мережі помітили автомобіль підвищеної прохідності Tarpan польського виробництва.
Ці машини впускають з 1972 по 1995 рік. За весь період виробництва Tarpan з конвеєра вийшло безліч варіацій цього автомобіля.
Спочатку з’явилася версія Warta з лонжеронною рамою, металевим кузовом і агрегатами від малолітражки Syrena. Але він мав численні недоліки і йому на зміну прийшов досконаліший Warta-2 з різними типами кузовів.
Автомобілі випускали в трьох варіаціях: Standart (Tarpan 233S), Pickap (Tarpan 233P) і Kombi (Tarpan 233K). Була і окрема модифікація пікапа з дерев’яною платформою і уніфіковане з ним шасі під монтаж спеціальних надбудов. Все це призвело до створення базових моделей Tarpan 237 і Tarpan 239.
Виготовлялися вони на фабриці компанії Fabryka Samochodów Rolniczych в Познані. Машина мала практичну конструкцію. У стандартній версії власник міг спокійно знімати тент і перетворюючи вантажний майданчик в пікап. У версії Kombi тент змінили на жорстку надбудову. Найчастіше її використовували для перевезення овочів: пересували перегородку і розкладали задній ряд сидінь, збільшуючи багажний відсік.
Салон Tarpan в принципі міг трансформуватися і вміщати 3 чоловік і 600 кг вантажу або 6 чоловік і 300 кг вантажу. Під капотом розташовувався рядний чотирициліндровий двигун М-20 на 2120 см куб. і потужністю 52 к.с. Механічна коробка передач і легкова передня підвіска від автомобіля Warszawa. Але від вантажівки Zuk йому дістався ведучий міст і гальмівна система.