Представили новий Chevrolet Tahoe: фото

Величезні позашляховики користуються великою популярністю практично у всьому світі. Тому сьогодні мова піде про новий Chevrolet Tahoe.

Зовнішність цього гіганта стала більш рубаною, в передній частині з кожного боку з’явилися по дві виштамповки «в стилі орігамі». В цілому передок зберіг «двоповерхову» архітектуру, але самі фари отримали світлодіодні лампи і суттєво зменшилися в розмірах, перетворившись в вузькі лінії, що примикають до капоту.

Автомобіль став трохи вище і ширше, але в довжину підріс на цілком помітні 169 мм. Колісна база перевалила за триметрову позначку і становить тепер 3071 мм, що позитивно відбилося на третьому ряду сидінь, який став просторіше і зручніше.

Для пасажирів задніх місць присутня власна система управлінням мікрокліматом, який може бути в якості опції. Також доступна версія з двома окремими кріслами для задніх пасажирів. Потрібно відзначити, що фірмова розважальна система з двома 12,6 дюймовими сенсорними дисплеями отримала ряд нових функцій. Кожен з пасажирів може слухати і дивитися своє відео, але за бажанням можна запустити медіа з одного джерела, а також отримувати контент через Miracast, Apple TV і Chromecast і за допомогою HDMI або USB. У комплектацію входить набір з двох бездротових навушників, але можна включити і додаткові.

Робоче місце водія Tahoe здається дивним і незвичайним. Але, як виявилося, звикнути до нової системи управління коробкою дуже просто. Комбінація приладів з двома справжніми аналоговими циферблатами і великим кольоровим дисплеєм, на який можна вивести будь-яку корисну інформацію, цілком зручна і логічна.

Взагалі інженери GM провели велику роботу по поліпшенню ергономіки Tahoe, але все ж рекомендується попередньо ознайомитися з органами управління та навчиться користуватися ними наосліп залишається цілком актуальною. Тому що керування повним приводом відбувається кнопками, які розташовані на нижній частині передньої панелі ліворуч від керма.

Якщо говорити про інтер’єр Chevrolet Tahoe в цілому, то можна сказати, що він є живим втіленням американського уявлення про комфорт. Там буде натуральна шкіра на передній панелі і дверних картах, і вставки з натурального дерева з металізованими елементами, і крісла з вентиляцією і масажем.

Якщо колишній Tahoe з його залежним заднім мостом поводився в поворотах не дуже благородно, то нинішнє покоління веде практично бездоганно. Амортизатори змінної жорсткості під управлінням системи Magnetic Ride Control четвертого покоління не тільки різко покращують керованість, але і забезпечують ту виняткову плавність ходу, яку ти чекаєш від великого американського позашляховика.

Під капотом розташовується двигун, потужністю 343 к.с. і 512 нм., який розганяє цього велетня до 100 км/год. за 8 секунд. Мотор оснащений системою Dynamic Fuel Management, яка може в залежності від поточного навантаження відключати від 2-х до 6 циліндрів. У компанії обіцяють, що ця система дозволяє знизити витрату бензину в змішаному циклі до 12,6 літра, що, безсумнівно, дуже непогано для такого гіганта.

На автомобіль встановлюється новітня 10 ступінчаста коробка GM Hydra-Matic 10L80 з потрійним зчепленням на спеціальному проміжному валу, розміщеному в середині конструкції.

Тема Tahoe «на бездоріжжі» взагалі особлива. З одного боку, за масою ознак Tahoe – цілком повноцінний позашляховик, з рамою, заниженою передачею і диференціалом заднього моста. З іншого – кидатися на цьому автомобілі на підкорення бездоріжжя все ж не потрібно. Вага, габарити, велика колісна база – все це перетворюється в чинники, що знижують прохідність. Знову ж, оглядовість: на серйозному рельєфі, особливо при проходах через перегини, величезний, як палуба авіаносця, капот повністю закриває огляд вперед-вниз.

Взагалі знайомство з новим Chevrolet Tahoe залишило вельми суперечливі враження. З одного боку, це дуже зручний, комфортабельний, швидкий автомобіль, за своєю місткості наближається або навіть перевершує мінівени, при цьому цілком здатний з’їхати з асфальту. А вже для власників катера, причіпного кемпера, любителів виїхати куди-небудь покататися на снігоходах або квадроциклах Tahoe і зовсім буде відмінним вибором, так як автомобіль оснащений спеціальною системою, що дозволяє точно націлити «яблуко» в зчіпний пристрій, і системою стабілізації, яка має спеціальний режим для руху з причепом. З іншого, дивує відсутність ряду опцій, при тому що автомобіль дуже недешевий.

В цілому оснащення Chevrolet Tahoe різними електронними помічниками можна оцінити як дуже багате. Тут і автоматична система екстреного гальмування, і система виявлення пішоходів при русі вперед і заднім ходом, і система попередження про появу об’єктів в сліпій зоні, і активна система утримання в смузі, і система попередження про появу рухомого об’єкту ззаду, і система запобігання зіткнення під час руху переднім і заднім ходом.

У компанії говорять, що орієнтуються насамперед на лояльну аудиторію, причому на ту частину, яка не вважає гроші показником життєвого успіху, любить ризик і подорожі, але не хоче відмовлятися від комфорту в дорозі. Здається, що маркетологи GM підійшли абсолютно правильно, розвівши Tahoe і Escalade по різних кутках рингу, оскільки ці автомобілі дуже схожі, але по суті – абсолютно різні.

Джерело auto-portal.com.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти