Volkswagen запропонував альтернативу реальним краш-тестам автомобілів

У недавніх заявах Маркус Бівендт, один з керівників відділу безпеки Volkswagen показав, що завдяки величезним досягненням в області моделювання і аналізу незабаром стане можливим припинити використання реальних транспортних засобів у випробуваннях.

Одна зі сфер, в якій було досягнуто найбільший прогрес в останні роки і яка, що цікаво, залишилася абсолютно непоміченою, – це краш-тести. Процедура на перший погляд, здається, не сильно змінилася за останні десятки років, так як на даний момент найкращим рішенням залишається використання реального автомобіля, який піддають різного роду ударам, щоб побачити, як реагує його структура та елементи.

Згідно з останньою заявою голови Volkswagen Group, німецька компанія робить масштабні дії з оцифрування цих тестів, оскільки останнім часом технології моделювання сильно еволюціонували, значно покращилися і дозволяють використовувати тестове моделювання, результати якого дуже близькі до тих, які зазвичай отримують при випробуваннях реальних прототипів. За словами Бівендта, німецька марка планує розвивати ці методи моделювання до максимуму, щоб назавжди виключити фізичні краш-тести.

Слова Бівендта доводять, що технологія, яка знаходиться в даний час в руках німецької автокорпорації, дозволила значно скоротити використання реальних екземпляраів в фізичних краш-тестах. Це стало можливим не тільки завдяки досягненням комп’ютерного моделювання, а й завдяки більшій ефективності збору та аналізу даних в цифрових симуляторах. Це відкриває для бренду унікальні можливості, так як розробка моделі обійдеться не тільки дешевше, але і час розробки може бути сильно скорочено.

Джерело mmr.net.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти