Автомобільну промисловість чекає нова криза: що на цей раз
Автопрому всього світу довелося зіткнутися з дефіцитом мікрочіпів. Тепер виробникам варто готуватися до нової глобальної проблеми, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
В даний момент близько 90% світового виробництва магнію доводиться на Китай. Це один з основних матеріалів для ряду різних автомобільних компонентів. Сплав магнію з алюмінієм широко використовується – від паливних баків до рам сидінь і легкосплавних дисків.
Однак країна зіткнулася з енергетичною кризою, через що в Китаї довелося закрити 35 з 50 своїх магнієвих заводів. Скоро нестача металу позначиться на весь світ. Перші ознаки вже з’явилися в серпні, коли влада почала скорочувати виробництво. Обмеження триватимуть до кінця 2021 року.
Через припинення роботи підприємств ціни на метал підвищаться. Так, у вересні ціна на магній вже склала 6207-6983 доларів, що на 36% більше, ніж в серпні. За прогнозами вартість цього місяця продовжить збільшуватися.
При цьому ще не збирається припинятися дефіцит мікрочіпів, тому автовиробники зіштовхнуться відразу з двома проблемами на початку 2022 року.