Новий Skoda Karoq 2022: перший докладний огляд кросовера
ŠKODA KAROQ представили офіційно, а це означає, що нам є, що обговорити!
Виробник стверджує, що оновлений кросовер отримав ряд значних покращень, від дизайну, інтер’єру, який став більш зручним та сучасним, екологічно чистих матеріалів, нових технологій та економічних двигунів до новітніх засобів забезпечення безпеки та можливостей підключення.
Оновлений Карок має новий дизайн, покращену аеродинаміку та сучасні допоміжні та інформаційно-розважальні системи.
Що змінилося на вигляд?
В очі одразу впадає оновлений екстер’єр.
Головний дизайнер моделі розповів, що “модернізований KAROQ тепер виглядає більш впевнено. Більш широкі шестикутні решітки радіатора і новий передній бампер роблять передню частину більш мускулистою. Нове компонування більш вузьких світлодіодних фар надає йому більш динамічного вигляду. Динамічний вигляд задньої частини підкреслюється дизайном нових задніх фону А новий спойлер на даху візуально подовжує силует автомобіля.
Завдяки новій передній частині та ширшій шестикутній решітці радіатора ŠKODA KAROQ тепер має більш міцний вигляд. Фари, вужчі, ніж у його попередника, мають нове компонування, а також вперше доступні у версії зі світлодіодною матрицею. Також був змінений ряд інших елементів: зокрема, бампери, а також задній спойлер на верхній частині п’ятих дверей. Новий передній бампер тепер того ж кольору, що й решта автомобіля. В основі бампера розташований широкий повітрозабірник із кристалічною сіткою з боків, облямований L-подібним елементом дизайну, що привертає увагу до активних вентиляційних отворів передніх коліс. Задні ліхтарі також стали тоншими, а задній бампер має таке ж лакофарбове покриття, як і кузов. До речі, KAROQ буде доступний у дев’яти кольорах, два з яких – помаранчевий металік Phoenix та сірий графітовий металік – абсолютно нові для цього автомобіля.
Спойлер на п’ятих дверях подовжений, що згладжує силует автомобіля та допомагає покращити аеродинаміку у поєднанні з іншими модифікаціями. Це робить KAROQ одним із найаеродинамічніших автомобілів у своєму сегменті. Не дивно, адже інженери переробили легкосплавні диски. Вони знову оптимізовані з точки зору аеродинаміки і в двох випадках можуть бути оснащені спеціальними кришками, які покращують повітряний потік. Все це, за словами представників бренду, допомагає знизити викиди CO2 та витрату палива.
Які двигуни?
Поліпшення екологічних показників було одним із ключових завдань розробників нового KAROQ. Отже, під капотом ŠKODA KAROQ ви знайдете один із п’яти сучасних економічних двигунів покоління Evo: бензинові агрегати TSI з турбонаддувом об’ємом 1,0, 1,5 і 2,0 літра (потужністю 81, 110 і 140 кВт відповідно.) або дві версії турбодизеля 2.0 TDI (85 та 110 кВт). У бензинових двигунах використовується спеціальне рішення для зменшення внутрішнього тертя, а двигуні 1.5 TSI також передбачена функція відключення циліндрів.
У дизелях модернізований колінчастий вал – це одна з особливостей, що допомагає знизити споживання. Покупці можуть вибирати з ряду механічних коробок передач і автоматичних коробок DSG з подвійним зчепленням, також доступний повний привід (4×4 і DSG входять до стандартної комплектації 2.0 TSI).
Версія SPORTLINE оснащена двигуном 2,0 TSI потужністю 140 кВт, завжди у поєднанні з автоматичною коробкою передач DSG та повним приводом.
Що в салоні?
KAROQ отримав дизайн інтер’єру, який використовує екологічно чисті матеріали, а також робить свій внесок у зниження його впливу на довкілля. Додаткова тканинна оббивка ECO, у якій використовуються перероблені матеріали нетваринного походження для оббивки сидінь та інших поверхонь.
Нові комбінації матеріалів та нові функції обладнання, такі як опціональне пасажирське сидіння з електроприводом та пам’яттю, роблять інтер’єр нового KAROQ дуже затишним та комфортним. Зайве говорити, що простір попередника збережено, включаючи багажник об’ємом до 521 л.
Можливості підключення та сучасні допоміжні системи
Новий ŠKODA KAROQ також оснащений безліччю функцій безпеки та помічників при керуванні автомобілем. Автомобіль також може бути оснащений найновішим пакетом Travel Assist, який суттєво підвищує зручність у тривалих поїздках. Всі передові технології, включаючи міську систему екстреного гальмування, інтелектуальний круїз-контроль, систему допомоги при смузі руху та інші рішення, покликані мінімізувати можливість можливих зіткнень.
Водієві допомагає інноваційна бортова система. KAROQ тепер поставляється з Virtual Cockpit mini із восьмидюймовим дисплеєм у стандартній комплектації; Як опція доступна 10,25-дюймова віртуальна приладка з ширшим набором функцій. Також є три різні рівні інформаційно-розважальної системи з дисплеями від 8 до 9,2 дюймів. Звичайно, є також функції підключення, особливо на більш високих рівнях інформаційно-розважальної системи, або цифровий помічник Laura, який розуміє в цілому п’ятнадцять мов.
Спортивна версія?
Так, Оновлений KAROQ також представлений у спортивній топовій версії. Автомобіль, що отримав назву KAROQ SPORTLINE, відрізняється безліччю відмінних рис, у тому числі спортивними легкосплавними дисками діаметром до 20 дюймів і рядом деталей, пофарбованих в чорний колір, таких як радіаторні грати, віконні планки, поздовжні рейлінги на даху і кришки зовнішніх зеркал. Ексклюзивною особливістю моделі SPORTLINE є силовий агрегат 2.0 TSI потужністю 140 кВт, який завжди поєднується з автоматичною коробкою передач DSG та повним приводом.
KAROQ SPORTLINE також може похвалитися оригінальним інтер’єром з різноманітним обладнанням та спортивними сидіннями, оббитими повітропроникним матеріалом ThermoFlux. Сидіння мають вбудовані підголівники, автомобіль оснащений триспицовим спортивним кермовим колесом та багатьма іншими спортивними деталями.
Якщо вірити офіційному релізу в Україні новий Карок має з’явитися навесні 2022 року, а скільки він буде коштувати і які комплектації будуть представлені на нашому ринку поки невідомо.