Сучасні електрокари виявилися швидше за найпродуктивніші автомобілі
Експерти порівняли динамічні характеристики сучасних електромобілів із показниками спорткарів та суперкарів, передає «Твоя МАШИНА».
У дослідженнях розглядалися показники, вказані виробником, які проводилися за ідеальних умов. Також не можна забувати, що трековий спорткар буде значно швидше на гоночній трасі, ніж серійний електрокар у тих самих умовах.
Найшвидшим електромобілем став Porsche Taycan Turbo S. Розгін до сотні у нього займає 2,8 секунди. Це на 0,4 секунди менше, ніж у гіперкара Bugatti Veyron Super Sport, і на 0,2 менше, ніж у Koenigsegg Agera RS.
При цьому електрокар на 0,4 секунд швидше набирає 100 км/год, ніж легендарний McLaren F1. Варто відзначити, що Taycan Turbo S набагато дешевше, ніж перелічені гіперкари. Крім того, електрокар розганяється швидше, ніж суперкари Ferrari F8 Tributo та Lamborghini Aventador SVJ.
Далі йде електромобіль Hyundai Ioniq 5 Project 45. Його розгін до 100 км/год займає 5,5 секунд. Це швидше, ніж найшвидший автомобіль 1982 року – Lamborghini Countach. При цьому електрокар коштує значно дешевше і надає пасажирам набагато більше комфорту, ніж легендарний спорткар.
Звичайно, дослідження не могли обійтися без Tesla Model S Plaid і Roadster. Розгін до сотні у них однаковий – 2,1 секунди. Це швидше, ніж сучасний варіант суперкара McLaren 720S і штучний McLaren Senna. Також показники електромобілів на 1 секунду вищі, ніж у суперкара Lamborghini Huracan.
Електромобіль Mercedes EQS AMG 53 2022 показує розгін з місця до 100 км/год за 3,4 секунди. Це швидше, ніж у суперкара Aston Martin Superleggera. При цьому електромобіль помітно комфортніше, вміщує чотирьох пасажирів і коштує дешевше на ринку.
Електрична модель Kia EV6 GT набирає 100 км/год за 3,5 секунди. Такий самий показник має Bentley Continental GT, який коштує втричі дорожче. Крім цього, цей показник на 0,1 секунди краще, ніж у рідкісної моделі Mercedes-Benz SLS AMG Black Series, яка до того ж коштує у 4,5 рази більше.