Верховна Рада розглядає нову схему розмитнення автомобілів

У Верховній Раді України пропонують дозволити певним категоріям осіб з інвалідністю, які перебувають на черзі для отримання безкоштовного автомобіля, втративши місце в цій черзі, розмитнити “соціальний” легковик без сплати акцизу та ПДВ.

У проекті закону №7040 є розділ про пожежні автомобілі, які купують юридичні особи або коштом місцевих бюджетів. Таку спецтехніку пропонують розмитнювати за “нульовими” ставками (без мита та ПДВ), та зареєструвати без урахування того, якому екостандарту “Євро” відповідає такий автомобіль. Автобуси автори ініціативи пропонують розмитнювати за чинними правилами лише без застосування коефіцієнта х50 для акцизу, який нараховується на такий транспорт віком понад 8 років. Для вантажівок пропонують скасувати підвищуючі коефіцієнти на акциз, х40 та х50, які зараз застосовуються для ТЗ старше 5 та 8 років відповідно. Крім цього, до 1.01.2025 року вантажні авто пропонують реєструвати з будь-яким стандартом “Євро” (зараз потрібна відповідність “Євро-5”).

Легковики пропонують розділити на три групи – “соціальні”, – це такі, які мають об’єм циліндрів до 3 л, якщо двигун бензиновий, і до 2,5 л якщо дизельний, а їхня середньоринкова вартість не перевищує 65 мінімальних зарплат (близько $15000). Мито та ПДВ залишаються без змін.

“Елітні автомобілі”. До таких пропонують зараховувати всі легковики, які в середньому на ринку коштують понад 375 “мінімалок”, що становить близько $85000. Для них акциз пропонують встановити на рівні 50% від середньоринкової вартості. При цьому мито та ПДВ, звичайно, залишаються у силі.

Всі інші машини, які не потрапляють в одну чи іншу групу, будуть вважатися звичайними легковиками, а їхня розмитнення відбуватиметься за тими самими принципами, що діють зараз.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти