Китайський конкурент Tesla викликав шалений ажіотаж
Марка BYD назвала ціни на електромобіль Seal, який має скласти конкуренцію Tesla Model 3, та одночасно відкрила прийом замовлень на новинку у Китаї. За перші 6 годин компанія отримала 22 637 заявок: це більше третини запланованого річного обсягу виробництва цієї моделі.
Седан BYD Seal трохи більший за Tesla Model 3 (4800 мм довжини при колісній базі в 2920 мм) і має низький коефіцієнт лобового опору – 0,219. В його основі лежить архітектура e-platform 3.0 з інтегрованою батареєю, у підвісці застосовані подвійні поперечні важелі спереду та багатоважільна архітектура ззаду. Електрокар Seal отримав також фірмову технологію контролю тяги iTAC, яка дозволила йому пройти “лосиний тест” з дуже хорошим показником – на швидкості 83 км/год.
Як і Model 3, електромобіль Seal комплектується прихованими ручками дверей. В екстер’єрі новинка привертає увагу досить агресивним обвісом, тоді як головна особливість салону – це 15,6-дюймовий екран медіасистеми.
На ринок новинка вийшла у чотирьох модифікаціях. Три з них – з одним електродвигуном на задній осі та запасом ходу від 550 до 700 км. Початкова вартість Seal: 212 800 юанів ($32 000).
Топова версія седана BYD Seal комплектується двома моторами із сукупною віддачею 517 к.с та батареєю ємністю 82,6 кВт·год. До першої «сотні» вона розганяється за 3,8 секунд, заявлена дальність ходу — 650 км. Ціни на такий варіант починаються з 289 тис. 800 юанів ($43 570). Приблизно стільки коштує на китайському ринку базова задньопривідна версія Tesla Model 3.