Електромобілі Tesla на автопілоті стали учасниками сотень ДТП: розпочато розслідування

Національне агентство безпеки дорожнього руху NHTSA розпочало розслідування причин аварій з участю автомобілів Tesla при ввімкненому автопілоті, повідомляє Фокус.

Проміжні результати розслідування вже опубліковані у звіті NHTSA — він містить статистику ДТП за участю безпілотних авто, а також машин, що пересувалися на автопілоті. Дані взяті за 2021-2022 роки, адже саме з минулого року агентство зобов’язало всіх автовиробників надавати інформацію про аварії за участю машин у режимі автопілота.

Загалом таких ДТП зафіксували 392, з них 116 — за участю інших машин, у трьох постраждали пішоходи, а в одній — велосипедист. Загибель людей або серйозні травми відмічені в 11 аваріях із 98 проаналізованих (поки статистика неповна). Також наголошується, що 125 ДТП сталося в Каліфорнії.

Для Tesla інформація NHTSA виявилася невтішною. Річ у тому, що 273 ДТП припадає саме на автомобілі американського бренду. На другому місці з великим відставанням йде Honda (90 аварій), а на третьому Subaru — 10. У Ford відмічено 5 ДТП, у Toyota — 4, а у General Motors — 2.

У NHTSA зазначають, що велика кількість аварій за участю автопілота Tesla може бути обумовлена тим, що він вже встановлений на 825 970 електрокарів, тоді як, наприклад, система напівавтономного керування General Motors Super Cruise стоїть лише на 34 000 машин. З іншого боку, технологією Nissan ProPilot оснащено 560 тис. авто і не відмічено жодної аварії за її участю.

Крім того, у NHTSA встановили, що в низці ДТП автопілот Tesla вимикався буквально за секунду до зіткнення. Ці факти потребують додаткового вивчення. Вони можуть не тільки зіпсувати статистику Tesla ще більше, але й поставити під сумнів надійність системи, яка вимикається в екстремальній ситуації.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти