Назвали причини значного скорочення світового авторинку

Дані агентства S&P Global свідчать про те, що глобальний автомобільний ринок за підсумками перших шести місяців 2022 року впав на 12%. За цей час у світі було реалізовано 35,3 млн автомобілів.
«Це жорстокий рік для автомобільної промисловості. Інфляція скоротила маржу для виробників, у той час як збої в ланцюжках постачань, що особливо торкнулися напівпровідників, ускладнили для автовиробників задоволення попиту. Але електромобілі забезпечують «срібну підкладку» у цій темній хмарі», — йдеться у повідомленні.
За перше півріччя 2022 року ринок автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння скоротився на 18%, але при цьому продаж гібридів, що підключаються, збільшився на 26%, а електромобілі додали аж 72%.
У S&P Global прогнозують, що до 2025 року 15% проданих автівок матимуть електричний двигун.