Популярний вид автомобілів може зникнути з ринку
У країнах де йде прогресивна боротьба за екологічність, попит на кросовери та позашляховики (SUV) у майбутньому може піти на спад. Про те, що кросовери та позашляховики можуть зникнути з ринків, пише видання Motor1.com.
Журналісти видання зазначили, що згідно статистики в минулому 2022 році на сегмент SUV припало 45-46% світових продажів легкових автомобілів. Різке зростання частки кросоверів та позашляховиків відбулося в Індіїї, Німеччині, Великобританії, Мексиці, Індонезії, Туреччині, Малайзії, В’єтнамі, Південній Африці, Таїланді та Філіппінвх. Але у США, другому за величиною ринку у світі, продаж кросоверів та позахляховиків навпаки скоротився на 7%, а в Китаї – на 2%.
Статистичні дані по Європейським країнам в матеріалі не наводяться, але, судячи з того, як сильно в ЄС перейнялися екологією, місцева влада може підвищити податки для власників кросоверів і позашляховиків, які, в силу більшої маси, виділяють більше викидів CO2, ніж седани, компактвени і малолітражки.
Експерти підрахували, що автомобілі класу SUV викидають у середньому 107,9 г вуглекислого газу на кілометр, тоді як у решти авто цей показник не перевищує 98-100,8 г/км.
Логіка проста — чим важчий автомобіль, тим більше палива витрачається на його переміщення і тим більше вуглекислого газу викидається в атмосферу.
Журналісти вважають, що, дотримуючись цього принципу, в деяких країнах можуть запровадити підвищений податок за токсичність і занадто велику масу авто, що згодом «вб’є» попит на кросовери, і позашляховики.