Компанію Tesla звинувачують у накручуванні пробігу для скорочення гарантії

Компанія Tesla потрапила під приціл правосуддя через колективний судовий позов. У документі стверджується, що виробник електромобілів навмисно завищує показники одометрів, щоб скоротити термін гарантії на свої автомобілі, уникаючи витрат на ремонт.
Позивачем у цій справі став Найрі Хінтон, власник Model Y 2020 року випуску. Він розповів, що його одометр щодня показує пробіг у 115 км, хоча насправді чоловік проїжджає не більше 40 км. Через це його базова гарантія на 80 000 км закінчилася значно раніше, що призвело до значних витрат на ремонт підвіски в сумі 10 000 доларів, який, на його думку, мала покрити компанія Tesla.
В позові йдеться, що Tesla, пов’язуючи ліміти гарантії та пробіг по лізингу з завищеними показниками одометра, збільшує свій прибуток від ремонтів, зменшує свої фінансові зобов’язання та спонукає клієнтів купувати розширені гарантії раніше, ніж це потрібно.
Хінтон вимагає компенсації збитків для більш ніж мільйона власників Tesla в Каліфорнії. На даний момент представники Tesla і їх юридична команда ще не відповіли на запити Reuters щодо ситуації, але завод заперечив звинувачення, викладені у позові.
Наразі залишається питання: чи зможе цей позов суттєво вплинути на репутацію Tesla та її бізнес-модель? Ця ситуація ставить під сумнів не тільки чесність одометражу в електромобілях, а й довіру споживачів до компанії. Оскільки інновації і технології Tesla часто прославляються, подібні інциденти можуть відкликати у людей ентузіазм щодо продуктів компанії.