Чому автоконцерни знову роблять ставку на двигуни внутрішнього згоряння

Попри активне просування електромобілів як ключового майбутнього автомобілебудування, провідні світові виробники повертаються до традиційних ДВЗ та гібридних рішень. Цей зворотний тренд триває навіть на тлі запланованої заборони продажу авто з такими двигунами в Європі після 2035 року. Про деталі розповідає L’automobiliste.

Відновлення інтересу до ДВЗ: головні фактори

Жан-Філіпп Імпарато, керівник європейського підрозділу Stellantis, підтвердив наміри компанії значно розширити виробництво машин з бензиновими та дизельними двигунами. До 2030 року концерн планує вивести на ринок низку оновлених агрегатів і адаптувати під них популярні моделі.

У свою чергу General Motors, Porsche, BMW, Volkswagen, Mercedes, а також Smart і DS не приховують бажання зберегти традиційні лінійки моторів. Зокрема, Porsche інвестує близько €800 млн у «термоелектричні» версії раніше анонсованих електрокарів, Smart випустила нову модель №5 з бензиновим двигуном, а DS додала до №8 гібридну модифікацію. Volkswagen уже розглядає продовження серій Golf, T-Roc і Tiguan навіть після 2033 року.

Ринкові реалії й економічні переваги

За прогнозами, у 2025 році на європейський ринок надійде близько 205 бензинових і 116 гібридних моделей. Наприклад, Mercedes запланував випуск 19 «класичних» і 17 «зелених» автомобілів у період із 2025-го по 2027-й. Хоча загалом частка електрокарів стрімко зростає, попит на них коливається: продажі електричного седана Porsche впали майже вдвічі минулого року.

Головна перевага ДВЗ – висока рентабельність їхнього виробництва та продажів. Поєднуючи двигуни внутрішнього згоряння з електричними «допоміжними» моторами, бренди можуть дотримуватися суворих норм ЄС щодо викидів CO₂ й одночасно задовольняти широкий спектр споживацьких потреб.

Таким чином, навіть у епоху електромобільності традиційні агрегати залишаються важливим елементом стратегії автовиробників, які прагнуть збалансувати законодавчі обмеження, економічну вигідність і запити клієнтів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти