BMW “обрізає” логотип Alpina: без кольору та без душі

Alpina більше не та, що була. Після того, як BMW викупила тюнінг-компанію у 2022 році, візуальні зміни не забарилися. Як пише Motor1, першим під ніж пішов фірмовий герб – червоно-білий щит з фірмовими елементами, який десятиліттями був візитівкою марки.

На новій емблемі залишили лише дросель і колінвал, але тепер вони вписані в просте чорно-біле коло. За формою – як у BMW, шрифт – вужчий і вищий. Логотип виглядає стриманіше, але й позбавлений характеру. Саме так коротко описав новий стиль німецький дизайнер Карл Штерн із Мюнхена: «Воно виглядає як тінь того, чим Alpina була».

Патент на оновлену емблему вже зареєстровано – згідно з документами, знак з’явиться не тільки на авто, а й на аксесуарах та фірмовому сервісі. Водночас самих моделей Alpina, як раніше, більше не буде: виробництво в Бухлое закінчать наприкінці 2025 року.

Втім, бренд не зникне повністю – сервіс і деталі залишаться. Питання в іншому: чи буде хоч щось у новій Alpina нагадувати про її спортивне минуле з 1965 року?

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти