Mitsubishi йде з Китаю остаточно: що пішло не так

Після майже трьох десятиліть роботи Mitsubishi офіційно залишає Китай, пише Carscoops. Завершення спільного виробництва двигунів із Shenyang Aerospace стало останнім кроком після згортання випуску авто ще у 2023 році.

Причина – різке падіння прибутку. За перший квартал 2025 року операційний дохід зменшився на 84%. Одним із ударів стали мита, які обійшлися японському виробнику у 14,4 мільярда єн – це близько 602 мільйонів гривень. При цьому чистий квартальний прибуток знизився до 5,6 мільярда єн, або приблизно 234 мільйонів гривень.

На китайському ринку Mitsubishi працював із 2012 року через спільне підприємство з GAC. Найкращі роки припали на середину 2010-х – тоді продавали до 144 тисяч авто щороку, зокрема кросовери Outlander. Але конкуренція з боку місцевих брендів і перехід на електромобілі поступово витіснили японців.

Сьогодні пріоритет компанії – Південно-Східна Азія. Але навіть там продажі впали на 8,5%. У Північній Америці справи трохи кращі – плюс 5%, хоча основний приріст дають Мексика і Канада, а не США.

Японці покладають надії на зменшення тарифів у новій угоді між Токіо і Вашингтоном. Але прогноз доходів поки не переглядають.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти