Stellantis шокував прем’єрою двоголового фургона Fiat Ducato: фото

Fiat Ducato вже давно став улюбленцем компаній, що будують будинки на колесах. Але на Caravan Salon 2025 у Дюссельдорфі публіку зустрів дивний експонат – фургон із двома кабінами. Як пише Carscoops, машина виглядала як транспорт із фантастичного фільму, хоча сенс у цьому рішення був доволі земний.

Stellantis представив модель під назвою Back2Back. Вона складається з двох повноцінних Ducato, з’єднаних передніми частинами. Кожна половина має власний 2,2-літровий дизель на 178 к.с. і восьмиступеневий автомат. Технічно машину можна вести в будь-який бік – достатньо перевести іншу половину в нейтраль.

«Це не шоукар для фото, а суто практичне рішення», – пояснив німецький інженер з компанії AL-KO, що відповідає за спеціальні шасі. За його словами, такий підхід спрощує доставку нових кабін, які після роз’єднання стануть основою для кемперів.

У деталях видно, що обидві частини можуть відрізнятися. Один кузов був білим із сталевими дисками, інший – сріблястим із легкосплавними колесами. Водночас усі машини отримують однакові всесезонні шини та стандартний набір електронних систем: ESP, круїз-контроль, асистент старту на підйомі, електропідсилювач керма.

Фургони встановлюють на спеціальне шасі AL-KO з торсіонною підвіскою. Воно витримує масу до 4,4 тонни і забезпечує рівну підлогу для складних меблевих рішень усередині.

Попит на такі бази величезний. Лише в Німеччині зареєстровано понад 427 тисяч кемперів на основі Ducato. «Сегмент росте швидше, ніж виробники встигають постачати машини», – додає експерт журналу Auto Motor und Sport.

Back2Back виглядає кумедно, але має цілком прагматичну мету – швидше довозити заготовки для нових будинків на колесах. Stellantis уже підтвердив, що подібні рішення застосовуватимуть і для Citroen Jumper та Peugeot Boxer.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти