Dacia готує дешевий електроквадроцикл, яким зможуть керувати навіть підлітки

Румунський бренд Dacia, відомий своїми доступними авто, вирішив вийти на новий рівень міської мобільності. Компанія працює над електричним квадроциклом – легким чотириколісним транспортом, який зовні нагадує авто, але формально ним не є, пише motor.es.

Ідея проста: створити бюджетну альтернативу Citroën Ami, який уже довів, що навіть крихітний електрокар може стати хітом продажів у Європі. Після успіху кросовера Bigster Dacia хоче розширити модельний ряд у бік ультрамалих машин для міста.

Колишній керівник компанії Дені Ле Вот нещодавно підтвердив, що Dacia вивчає цей напрям. «Ми бачимо інтерес до компактних електротранспортів і маємо все необхідне, щоб зробити їх доступними», – зазначив він у коментарі для французького Auto Journal.

Dacia не починає з нуля. Її материнський альянс Renault Group уже має досвід із моделями Renault Twizy та Mobilize Duo. Тож технічна база та інфраструктура для виробництва існує. Новинка Dacia змагатиметься з FIAT Topolino, Opel Rocks Electric, Ligier Myli та Aixam e-City.

За попередніми даними, довжина майбутнього квадроцикла буде меншою за Dacia Spring (3,7 м). Усередині – лише два місця, електродвигун потужністю 6 кВт (8 к.с.) і максимальна швидкість 45 км/год. Тобто це радше міський засіб пересування, ніж автомобіль у класичному сенсі.

Ціна очікується нижчою за 10 000 євро, тобто близько 490 000 грн. Але деякі джерела пишуть, що базова версія може стартувати навіть від 418 000 грн. За такими параметрами цей транспорт стає цікавим для молоді. У багатьох країнах ЄС керувати ним можна з 16 років, тож підлітки отримують шанс сісти за кермо справжнього електротранспорту.

В Україні, нагадаємо, для квадроциклів передбачена категорія В1, якою можна користуватися з 18 років.

Коли саме покажуть новинку, поки невідомо. У Renault Group визнають, що проєкт ще на ранньому етапі. Втім, інженери вже мають напрацювання, які дозволяють швидко запустити серійне виробництво.

Тож, схоже, у Європі скоро з’явиться ще один учасник перегони за звання найдешевшого електрокара. І цього разу Dacia має всі шанси виграти.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти