Porsche на межі фінансового краху: прибуток впав на 99%

У Штутгарті не приховують розгубленості. Porsche повідомила про падіння операційного прибутку на 99 % за дев’ять місяців 2025 року, пише Carscoops. З понад 4 млрд євро залишилось лише 40 млн. Для бренду, який звик рахувати прибуток сотнями мільйонів, це звучить як холодний душ.

Причини очевидні: нові мита, дорогі акумулятори та болісна перебудова модельного ряду. Компанія фактично прощається з двигунами внутрішнього згоряння. Першими під ніж ідуть 718 Boxster та Cayman – їхнє виробництво закінчиться наприкінці жовтня. Наступний у черзі – Macan з бензиновим мотором, найпопулярніша модель Porsche.

«Ми готуємося до великої зміни поколінь. Поточний Macan ще залишиться на конвеєрі до середини 2026 року, а подекуди – навіть до 2027-го», – пояснив член ради директорів доктор Йохен Брегнер під час презентації звіту.

За словами німецького аналітика Ганса Райнке, така стратегія нагадує «передишку перед штормом». Він додає, що перехід до електрифікації коштує Porsche дорого, але відступати пізно: «Компанія намагається втримати позиції, балансуючи між прибутком і майбутніми технологіями».

Новий Macan другого покоління буде запропоновано з двома силовими лініями – бензиновою та гібридною. Їх продаватимуть разом із вже відомим Macan Electric. Це фактично визнає, що повна відмова від двигунів внутрішнього згоряння наразі відкладається.

У США та Європі продажі поки тримаються, але китайський ринок, який ще недавно був головним драйвером зростання, охолов. Через митні війни Porsche втратить до 700 млн євро лише у 2025 році.

Попри втрати, фінансовий директор заявив, що компанія збереже «здорову ліквідність» завдяки підвищенню цін у 2025–2026 роках. Експерти жартують, що «німецька розкіш просто стане ще дорожчою».

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти