В Японії презентували нового конкурента для Mazda MX-5 Miata
Daihatsu показав концепт K-Open – задньопривідний родстер, який продовжує легенду моделі Copen. Як пише Carscoops, презентація відбулася на Japan Mobility Show і одразу викликала ажіотаж серед фанатів компактних спорткарів.
Кузов залишився в межах кей-класу – довжина не перевищує 3,4 метра. Під капотом очікується бензиновий двигун об’ємом 660 куб. см з турбіною. Технічні дані не розкривають, але задній привід і легка конструкція натякають на динаміку, яку оцінили б навіть прихильники Mazda MX-5.
Передня частина концепту має овальні фари, глибокий бампер і вентиляційні отвори на капоті. Задні крила стали ширшими, а центральна вихлопна труба натякає на спортивні амбіції. Інтер’єр мінімалістичний – без мультимедійного екрана, лише вигнута цифрова панель за кермом і класичне ручне гальмо. У салоні багато алькантари, а двері відкриваються за допомогою текстильних петель, як у гоночних авто.
Президент Toyota Коудзі Сато, який курує Daihatsu, пояснив: «Втиснути задній привід у настільки малий кузов – справжня інженерна акробатика. Довелося занизити мотор, інакше трансмісія просто не влізла б у компоновку». За його словами, головний тест-пілот компанії Акіо Тойода вже готується «ламати Copen» на полігоні, щоб налаштувати поведінку авто.
Автоексперт із журналу Best Car Japan Кендзі Хаясі зазначає, що Copen K-Open може стати найемоційнішим кей-каром в історії: «Якщо серійна версія збереже задній привід, це буде подарунок для водіїв, які сумують за “живим” керуванням».
Випуск нинішнього Copen завершиться в серпні 2026 року. Серійна версія K-Open очікується невдовзі після цього – і схоже, маленький родстер має всі шанси стати новою іконою японських мікроспоркарів.
Обговорити цю тему в Facebook