Автомобілі Mercedes-AMG стануть тихішими через нові вимоги ЄС
У Mercedes-AMG готуються до прощання з кількома відомими моделями, пише Carscoops. Причина – нові європейські правила шуму, які набудуть чинності 1 липня 2026 року. Обмеження за нормою UN-R51.03 «Phase 3» вдарять саме по тим авто, що робили з AMG культ.
За витоком внутрішнього листа, який опублікувало видання Elektro Auto News, виробництво Mercedes-AMG C43 4Matic, GLC43 4Matic і GLA35 4Matic завершать у лютому 2026-го. Ще три місяці дадуть більшим моделям – C63 SE Performance та GLC63 SE Performance. Потім конвеєр зупиниться.
«Нормативи шуму в ЄС стають суворішими щороку», – розповідає німецький інженер-акустик Александр Майєр, який співпрацює з кількома автоконцернами. «Новий тест охоплює не лише розгін, а й рух у місті. Двигуни з відкритими вихлопами вже не пройдуть сертифікацію».
Чотирициліндрові мотори, які AMG встановлює у компактні моделі, найскладніше вписати у норми. Навіть C63 S E Performance з гібридною установкою 2,0 л потрапив під критику через гучність і вібрації. За оновленою інформацією, у 2026 році він отримає новий рядний «шістку», тоді як фірмові V8 залишаться в лінійці ще кілька років.
AMG офіційно не коментує витік, але представник марки у розмові з Auto Motor und Sport підтвердив, що компанія готує «наймасштабнішу продуктову атаку в історії». Мова про нову платформу AMG.EA – на ній створять гібридні та електричні моделі з синтетичним звуком V8.
Фото шпигунів уже засвідчили, що оновлений SL63 V8 залишиться у строю. Паралельно інженери розробили аудіопрофілі для майбутніх електрокарів, щоб не втратити «емоцію» бренду.
Ситуація в Україні
Для українського ринку ці зміни означають скорочення доступних бензинових AMG. Як пояснив автоімпортер Олексій Гончаров, дилери мають лише кілька місяців, щоб розпродати залишки: «Після лютого 2026 року офіційні поставки C43 чи GLA35 припиняться. Нові машини з гучними вихлопами більше не пройдуть сертифікацію».
Обговорити цю тему в Facebook