Єврокомісія пом’якшила вимоги щодо викидів в рамках Євро-7

Двигунам внутрішнього згоряння – “жити”, повідомляє “Твоя МАШИНА” .

Європейський Союз переглянув вимоги по нормам шкідливих викидів.

Єврокомісія повідомила про зміни внесені в новий стандарт Євро-7, якого з побоюванням чекали всі автовиробники.

За стандартом Євро-6, граничних показань за рівнем викидів автомобілі повинні дотримуватися в будь-яких ситуаціях. Хоча при русі в межах міста ( “затори”, світлофори), при буксируванні і русі по шосе, рівень викидів не може бути однаковим. Під питанням був випуск автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Для виконання нормативів була необхідність в тотальному переході на екологічні електродвигуни.

Хоча навіть з внесеними поправками Стандарт Євро-7, не буде лояльним, навпаки він в кілька разів вище попереднього.

Президент Німецької асоціації автомобільної промисловості (VDA) Хильдегард Мюллер, сказала з цього приводу:

“Представлені плани щодо нового стандарту Євро-7 для легкових автомобілів показують, що Європейська комісія прийняла обмеження, які технічно здійсненні, і попрощалася з недосяжними цілями.” І все ж VDA визнає, що є ризик застосування жорстких норм у 2025 році. Єврокомісія переглянула частина стандарту, яка технічно була нездійсненною і ставила під загрозу застосування двигунів внутрішнього згоряння. На думку президента VDA, ці жорсткі норми відкинули б Євросоюз на роки назад, з точки зору захисту клімату. Частина власників авто, не маючи можливості замінити автомобіль на новий з екологічним двигуном, будуть їздити на старих.

Мюллер зазначила, що проблема насправді не в ДВС, а в викопному паливі. І викиди могли б бути екологічніше при застосуванні синтетичного палива з поновлюваних джерел. На думку президента, викиди сучасних моторів вже зараз нижче, ніж того вимагають діючі норми.


Джерело autocentre.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти