Автовласники готові платити за опції боротьби з коронавірусом: нове дослідження
Дослідження показало, що автомобілісти готові платити за опції боротьби з хвороботворними мікроорганізмами на поверхнях і в повітрі машини. В рамках дослідження було опитано 500 водіїв з різних країн, передає «Твоя МАШИНА» .
Якщо раніше обробка салону повинна була в першу чергу бути привабливою на вигляд, то тепер з’явилися нові вимоги щодо гігієни матеріалів. У Німеччині 64% водіям важлива наявність опції чистоти. Такі ж результати вийшли і в Китаї, де 4 з 5 чоловік надають великого значення чистоті.
Також 75% автомобілістів в Німеччині воліють матеріали, які легко мити, а 66% вибирають водо- і грязеотталкивающие поверхні. Водії в Китаї і США дотримуються схожої думки.
50% водіїв в Німеччині вибрали б противірусні та антибактеріальні матеріали для поверхонь в машині. У Китаї таких автомобілістів 83%, в США – 68%, і в Японії – 62%.
69% водіїв в Німеччині бачать явну перевагу передової системи повітряного фільтра, яка знезаражує повітря, що надходить в автомобіль.
Кожен третій автомобіліст Німеччини готовий заплатити 1000 євро за системи знезараження. Це можуть бути антимікробні поверхні; поліпшені повітряні фільтри; очищення повітря за допомогою ультрафіолетових світлодіодів, спеціальне просочення сидінь і система, яка контролює рівень очищення автомобіля.
У США кожен другий водій готовий встановити такі заходи безпеки за 1000 доларів, а кожен четвертий – за 1500 доларів. У Китаї таких людей ще більше: 70% водіїв готові внести доплату в розмірі 650 євро, кожен третій – 911 євро.