Під капотом V8 об’ємом 6,7 л: в Україні створюють власний «Хаммер» (фото)
Компанія «Українська бронетехніка» анонсувала вихід на ринок автомобіля «Novator-CV» – цивільної версії бронемашини «Новатор», що постачається силовим структурами.
Як повідомиляє MMR з посиланням на компанію, рішення прийнято у відповідь на численні запити.
Зазначається, що спеціалізований броньований автомобіль «Новатор» виробництва компанії «Українська бронетехніка» за короткий термін став хітом не лише в Збройних силах і спецпідрозділах силових структур України, а й за кордоном.
До його розробки в якості експертів залучалися офіцери і бійці Збройних сил України – Морської піхоти, Десантно-штурмових військ, Сил спеціальних операцій і Військової розвідки Сухопутних військ, – а також спецпідрозділу СБУ «Альфа», Державної прикордонної служби та спецпідрозділу Національної поліції «Корд», для яких він, власне, і призначений.
«Протягом останніх місяців «Українська бронетехніка» отримала велику кількість запитів на придбання цивільної версії «Новатора». У зв’язку з цим в компанії прийнято рішення щодо розробки такого варіанту популярної армійської машини. Мова не йде про виробництво «паркетного» пікапа з «брутальною» зовнішністю, на якому можна порикувати біля входу в нічний бар або покатати дівчат після дискотеки, – прокоментував директор ТОВ «Українська бронетехніка» Олександр Кузьма. – Хоча ця машина на трасі і поводиться, як спортивний болід, її рідна стихія – бездоріжжя, ліси і гори, а призначення – подорожі та справжні пригоди», – йдеться у повідомленні.
Прийом замовлень на Novator-CV розпочнеться наприкінці 2020 року. У всьому, крім бронезахисту, цивільна версія відповідатиме своєму армійському побратимові.
Novator-CV отримає восьмициліндровий турбодизель об’ємом 6,7 літри і потужністю 300 к. с.. Максимальна швидкість у 180 км/год буде обмежена електронікою.
Повнопривідний п’ятимісний автомобіль буде комплектуватися 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач, пневматичною підвіскою із змінним кліренсом, гідравлічними подвійними гальмами з системою ABS, потужною протиударною і вологозахищеною електричною лебідкою з довжиною троса 30 метрів.
У базовій версії машина збереже систему нічного водіння, підігрів всіх стекол і дзеркал, люк для виходу на дах, високошвидкісну автоматичну систему пожежогасіння салону і двигуна, автоматичну систему підкачки шин, електричний інвертор на 220 вольт, роз’єми для зарядки мобільних телефонів і радіостанцій, а також систему клімат-контролю для комфортної експлуатації автомобіля при температурі від -40 до +50 С.