Величезні поля покинутих електромобілів знайшли в Китаї
Китай став головним гравцем у світі у виробництві та продажу електромобілів. Проте, це явище має свою темну сторону.
Нещодавнє відео розкриває можливу практику китайських автовиробників, спрямовану на отримання державних стимулів, залучення капіталу та підвищення продажів.
Дронові зйомки демонструють величезні поля, заповнені тисячами залишених китайських електромобілів. Деякі з цих автомобілів, ймовірно, належать моделям Geely Kandi K10 EV, Neta V і BYD e3. Вони розташовані в одному з районів Ханчжоу, столиці провінції Чжецзян на сході Китаю.
Сцена вражає своєю моторошністю, оскільки автомобілі покриті шарами пилу і шини, частково вкриті рослинами. Всередині вони виглядають абсолютно новими, з пластиковими обшивками сидінь ще в плівці, а екрани сяють яскравим світлом.
Кожен з цих автомобілів має номерні знаки. Згідно з Вінстоном Стерцелем, який опублікував відео, китайські виробники реєструють ці автомобілі та заявляють, що їх вже продали, щоб показати номерні знаки та отримати субсидії від уряду.
Один з написів, перекладений англійською, звучить так: “Запаси BYD заповнені, 600 автомобілів очікують на обробку”. Відео також показує реєстраційну форму, де вказано розмір ділянки в Ханчжоу, де залишаються захаращені електромобілі. Площа цієї “кладовища” становить понад 15 000 квадратних метрів, а її власником вказано “комерційний бізнес”.
В 2018 році подібні інциденти стали відомі в Шанхаї, найбільшому місті Китаю та світовому фінансовому центрі, але вони стосувалися велосипедів. За даними The Atlantic, після досягнення піку спільного використання велосипедів у Китаї у 2017 році, пропозиція значно перевищила попит, що призвело до накопичення великої кількості непотрібних велосипедів.
Щодо електромобілів, виробники, схоже, випускають їх без проведення адекватних досліджень ринку та без переконання в їхній життєздатності. Однак варто зазначити, що деякі з кадрів, зроблених дроном, можуть бути старше двох років, тому поточний стан цього “кладовища” електромобілів та будь-які заходи, які були прийняті щодо автовиробників, залишаються невідомими.