3 дії, які в жодному разі не варто робити зі своїм автомобілем

Незважаючи на те, що сучасні автомобілі стають все досконалішиими вони також стають і більш чутливими до деяких речей, які, наприклад, могли б без шкоди для свого технічного стану стерпіти ще років 20 назад. Двигун, трансмісія, салонні системи – все зав’язано на численних датчиках і електроніці, яка, в свою чергу, також дуже вразлива.

В сучасних автомобілях повно різних табу, які не можна порушувати ні за яких обставин. Про три найважливіші з них далі у статті.

Неправильний антифриз

На жаль, багато водіїв не здогадуються, що використовуючи невідповідну охолоджуючу рідину або змішуючи її з іншою рідиною, вони тим самим можуть спровокувати передчасний знос помпи, радіатора, патрубків та інших елементів системи охолодження. Вся справа в тому, що інгібітори корозії розробляються при обліку матеріалів, які автобудівники використовують при виробництві системи охолодження. Тобто інгібітори повинні бути не агресивними до пластику, гуми і навіть металу, з якого зроблений двигун і радіатор.

Якщо ж ви змішуєте охолоджуючі рідини, то ці показники можуть відхилятися. У свою чергу, це може спричинити вихід з ладу пластикових і гумових ущільнювачів і прокладок, утворення накипу і нальоту в радіаторі, та й охолоджуюча здатність такого коктейлю залишається під питанням.

Їзда з пустим баком

Слідкуйте, щоб його запас завжди був на рівні не менше чверті. Це важливо тому, що паливний насос в більшості сучасних автомобілів знаходиться саме в паливному баку для того, щоб насос природним чином охолоджувався. І любителі кататися з порожнім баком ризикують перегріти вузол і позбутися його, а заодно і деякої суми зі свого гаманця.

До всього іншого, в порожньому баку насосу простіше нахапатися брудного осаду з дна, що, в свою чергу, спричинить його ранній знос.

Ігнорування приладів

Завжди звертайте увагу на палаючі піктограми на панелі приладів. Особливо, якщо раніше не бачили їх. Наприклад, коли в двигуні низький рівень оливи або її налили з надлишком, загорається піктограма маслянки. Вона ж горить, коли несправний насос і тиск оливи критично низький. Маслянка загоряється також при засміченні каналу, яке може викликати голодування двигуна.

Те саме стосується гальмівної системи та електрообладнання.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти