На яких oбoрoтах крaще їздити, щoб прoдoвжити рeсyрс двигуна?

Постійна їзда на підвищених обертах двигуна незмінно призводить до підвищеного навантаження на автомобіль і швидкого виходу з ладу силового агрегату. Щоб уникнути подібного необхідно намагатися тримати невеликі обороти, що дозволить продовжити термін служби двигуна, забезпечивши при цьому найкращі показники паливної економічності. Поговоримо детальніше про те, які ж слід тримати обороти двигуна для збільшення ресурсу мотора.

Небезпека їзди на високих оборотах
Загальновідомо, що високі обороти, особливо близько червоної зони тахометра будуть вкрай небезпечними для двигуна. У подібному випадку відзначається знос силового агрегату, моторне масло погано змащує рухомі елементи, з’являється знос мотора і його перегрів, при цьому мастило швидко втрачає свої властивості, що ще більше погіршує стан двигуна.

При цьому потрібно пам’ятати, що кілька разів на місяць все ж корисно розкручувати двигун до таких високих обертів і давати йому, що називається попрацювати. Тобто, на трасі проймає на високій швидкості 5-10 кілометрів, що дозволить прибрати весь нагар і закоксовку всередині двигуна. Потрібно лише обов’язково пам’ятати про безпеку під час таких профілактичних поїздок на високих оборотах.

Поїздки з низькими оборотами
Часто автовласники роблять поширену помилку, вони намагаються тримати обороти двигуна на позначці у 2000 в хвилину, що, на їхню думку, дозволяє істотно знизити навантаження на мотор. Дійсно, витрата палива в подібному випадку зменшується, однак, як не дивно, навантаження на силовий агрегат лише збільшується.

Справа в тому, що на таких низьких оборотах відзначається неправильне формування паливної суміші, а в циліндрах і на поршнях з’являються численні відкладення, які не згорають повністю і забруднюють двигун. На низьких оборотах мотора можуть відзначатися проблеми з циркуляцією масла, що пояснюється особливістю обертання колінвала і низьким тиском від масляного насоса. Тому, якщо ви хочете продовжити термін служби двигуна вашого автомобіля, все ж постійно пересуватися на низьких оборотах не варто.

При частій експлуатації автомобіля на мінімальних обертах істотно збільшується навантаження на трансмісію, так як автовласнику доводиться постійно перемикати передачі, відповідно істотно зменшується її експлуатаційний ресурс. Тому водієві не рекомендується постійно тримати обороти на бензинових автомобілях біля позначки у 2000 в хвилину. У подібному випадку буквально до пробігу в 100 тисяч кілометрів буде потрібно виконувати вже капітальний ремонт мотора.

Які оптимальні оберти двигуна
У кожному конкретному випадку оптимальні оберти двигуна будуть відрізнятися, в залежності від потужності силового агрегату, наявності або відсутності турбіни, типу палива і так далі. Наприклад, дизельні мотори є низькими обертами, максимум тяги у них відзначається в діапазоні 2000-2500 оборотів. Тоді як невеликий за своїм обсягом турбований бензиновий мотор видасть свою найвищу потужність на показниках 3000-3500 оборотів в хвилину.

Більшість експертів і автомайстрів рекомендують оптимальні оберти двигуна на рівні 2500-3000 оборотів в хвилину. У цьому випадку відзначається істотне зменшення навантаження на двигун, скорочується витрата палива, автомобіль рухається в так званому крейсерському режимі, що особливо на трасі скорочує навантаження, продовжуючи термін служби силового агрегату. Також необхідно при використанні автомобіля на трасі активувати вищу передачу, що дозволяє поліпшити показники витрати палива, одночасно при цьому забезпечується якісне змащування двигуна і його оптимальне охолодження.



Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти