Для чого насправді в АКПП потрібна нейтральна передача «N»
У автоматичної коробки передач так само, як і у механічної, є нейтральна передача «N». Ось тільки способи застосування «нейтралки» на АКПП відрізняються від тих, що справедливі для МКПП. Багато господарів автомобілів втрачають цей гранично важливий момент, в результаті чого вже в перший місяць експлуатації новенького автомобіля ризикують влетіти на серйозний ремонт. Так коли ж потрібно використовувати заповітну нейтраль?
Придбання автомобіля з автоматичною коробкою передач – це відмінний привід для того, щоб все-таки почати читати керівництво по експлуатації, що пропонується до машини. Все тому, що АКПП далеко не так проста. В її використанні є багато тонких і навіть слизьких моментів, які слід усвідомити подібно «отче наш», якщо немає бажання витрачатися на дорогий ремонт. Одним з таких моментів як раз і є активація передачі «N» на автоматичній коробці.
Перше, що потрібно усвідомити раз і назавжди: нейтральна передача на АКПП – це не нейтральна передача на МКПП. Використовувати її для їзди накатом для економії палива не можна. Спроба провернути подібний експеримент швидше за все закінчиться погано. Коробка просто перегріється і може навіть відразу ж зламатися при першій же спробі перейти на будь-яку іншу передачу. Також не варто переходити на «N» при зупинці на світлофорі. Нічого доброго з цього, крім прискореного зносу рухомих частин трансмісії, не вийде.
Використовується нейтральна передача на «автоматі» здебільшого в двох випадках. У керівництві прямо говориться про те, що включення даного режиму дозволить автомобілісту порівняно легко пересувати машину при прикладанні зовнішнього зусилля. Мова, звичайно ж, йде про буксирування авто, а також про спроби пересунути машину з місця на місце за допомогою штовхання. Можна тільки додати, що режим «N» на перемикачі також можна використовувати для парковки, подібно режиму «паркінг». І якщо водій так робить (хоча незрозуміло навіщо), то йому точно не варто забувати включати ручне гальмо! В іншому випадку, автомобіль з АКПП залишений на «нейтралці» гарантовано кудись поїде, що призведе до ДТП.
Читайте також: Німці назвали найгірші автомобілі з пробігом: часто ламаються, а ремонт дорогий