У Мережі показали невідоме «дітище» ЗАЗу (ФОТО)

Сьогодні мова піде про легку вантажівку ЗАЗ-2301 «Снага» вантажопідйомністю 1 тонна.

Незвичайна вантажівка, чимось схожа на ГАЗель не була повністю власною розробкою ЗАЗу, як вважалося до недавнього часу. Виявляється, його зробили спільно з Трнавським автомобільним заводом з Чехословаччини. У різних джерелах вказується рік початку робіт 1989 або 1993. У 1995 році машина пройшла всі випробування і після цього їздила по різних виставках, але так і не пішла в серію.

Було зібрано три прототипи різних кольорів: червоний (виставковий), білий і темно-червоний. Вважалося, що всі вони були порізані на металобрухт, але, на щастя, це виявилося неправдою. Червоний виставковий екземпляр ЗАЗ-2301 «Снага» з’явився в музеї транспорту в Братиславі (Словаччина). Але на табличці на лобовому склі інше ім’я – Nua TAZ 1500 VA.

За фотографіями видно досить пошарпаний стан зразка. Його забрали з ЗАЗу на початку 2000-х, коли на заводі розформували дизайн-центр і порізали всі прототипи.

Судячи з інформації на тій же табличці, прототип оснащений механічною частиною і бортовою платформою від TAZ 1500, який був ліцензійною копією Skoda 1203, що випускалася на Трнавському автомобільному заводі.

Зате кабіна – власна розробка Запорізького автозаводу. Її створювали спеціально для ЗАЗ-2301 «Снага». На запорізьких вантажівках планувалося використання двигунів сімейства УЗАМ-412, об’ємом від 1500 куб. см. (73.5к.с.) до 1700 куб.см. (85к.с.).

На базі «снаги» збиралися випускати ціле сімейство комерційних автомобілів. Зробили навіть макет мікроавтобуса ЗАЗ-2201, а суцільнометалевий фургон (існував тільки на папері) повинен був носити індекс ЗАЗ-2701.

Технічні характеристики:

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти