Як КрАЗ перетворили на троллейбус
Днями відкрита унікальна електрична дорога для вантажівок в Швеції, виявляється, мала аналог і в Україні: ще в 1961 році на ній випробовували дизель-троллейвоз ДТУ- 10 на шасі КрАЗ- 219. Про це повідомляє Автоцентр.
Днями ЗМІ облетіла сенсаційна новина про те, що в Швеції відкрили першу у світі електричну дорогу для вантажівок. Виявляється, подібна дорога вже була і у нас в Україні. У 1961 році на щонайдовшому у світі міжміському тролейбусному маршруті Сімферополь-Ялта – завдовжки 84 км – проходив випробування дизель-троллейвоз ДТУ- 10, побудований на шасі вантажівки КрАЗ- 219.
Унікальну машину розробили в інституті УкрНДІпроект. Базову вантажівку КрАЗ- 219 оснастили двома тяговими електродвигунами потужністю по 127 кВт і штангами-струмознімачами на даху – для підвісної контактної мережі. Дизель-троллейвоз знайшов практичне застосування і деякий час перевозив вантажі (вантажопідйомність машини складала 10 т) по тролейбусній трасі між Сімферополем та Ялтою.