Забуті концепт-кари: 2003 Opel Insignia (ФОТО)
Можливо це один з найбільш незвичайних концепт-карів Opel, оскільки він був оснащений заднім приводом, двигуном V8 від Corvette, гідропневматичною підвіскою і упакований в авангардний кузов.
Упакований в авангардний кузов, концепт-кар Insignia з двигуном V8 від Corvette і заднім приводом був одним з найбільш незвичайних прототипів «Опеля». А будучи передвісником нових моделей німецької марки, він виявився куди ефектніше однойменного серійного автомобіля, що вийшов через 5 років після його дебюту.
Свій шоу-кар німці показали світу в той час, коли дилери Opel вже у всю продавали «Вектру» і більший Signum. Обидві ці моделі були зняті з виробництва в 2008 році, якраз до виходу серійної «Інсигнії», яку анонсували за рік до цього спортивним прототипом GTC. Але однойменний концепт-кар був куди цікавішим, ніж машина, що надійшла в кінцевому рахунку в продаж. Його відрізняв авангардний дизайн кузова із задніми дверима, що відкриваються за допомогою механізму, що нагадує пантограф. Щоб відкрити передні двері водій повинен був натиснути кнопку на ручці. При цьому задні зсувалися автоматично, полегшуючи доступ всередину кабіни.
Передню частину концепту прикрашала солідна фальшрадіаторна решітка, виточена з цільної алюмінієвої заготовки. З боків від неї розташовувалися трирівневі світлодіодні фари головної оптики, які могли вразити кого завгодно 16 років тому. При створенні цього прототипу інженери Opel використовували в цілому 405 світлодіодів. Вони були встановлені в фарах, задніх ліхтарях, противотуманках і в плафонах освітлення розкішного інтер’єру. Концепт Insignia був технологічним проривом того часу. Навіть двері його багажника піднімалися після натискання відповідної кнопки разом із заднім склом за допомогою прихованих під обшивкою салону електромоторів.
Не дивно, що зі своїм повністю прозорим панорамним дахом, величезними 21-дюймовими колесами, чотирма випускним патрубками і відсутніми центральними стійками цей концепт справив фурор на автосалоні у Франкфурті в 2003 році. З технічної точки зору, він дуже сильно відрізнявся від однойменної серійної моделі, випущеної в 2008-му. Opel фактично використовував в своєму прототипі задньопривідну платформу, запозичену у Holden Commodore, а також встановив на нього двигун LS1 V8 від Corvette потужністю 349 сил, зістикованим з 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Віддачі американського силового агрегату було досить, щоб концепт Insignia розганявся до 100 км/год менш, ніж за 6 секунд і міг розвивати максимальні 250 км/год.
Крім того, інженери Opel оснастили концепт-кар гідропневматичною підвіскою, яка забезпечує неймовірно плавну і комфортну їзду, якою здатний похвалитися великою седан преміум-класу. І щоб відчуття розкоші не покидало вас всередині автомобіля, хлопці з Рюссельхайме на совість попрацювали над інтер’єром прототипу. Тут вам і приємна оббивка з тютюново-коричневої шкіри, і контрастна бірюзова декоративна прострочки, і вставки з темного дерева, і достаток глянсових поверхонь. У той же час обробка матовим алюмінієм в деяких частинах салону, світлодіодне підсвічування і вбудований DVD-плеєр зі складним екраном надали внутрішньому оздобленню відтінок хай-тека.
Однією з цікавих особливостей концепту Insignia була можливість перетворити салон з пятимісного в чотиримісний, прибравши за допомогою електроприводу центральне заднє сидіння в підлогу багажника. У такій конфігурації салону двом заднім пасажирам були доступні різні блага з високого центрального тунелю. Наприклад, міні-холодильник, в якому можна зберігати дві пляшки шампанського. А вбудований х’юмідор для зберігання сигар і зовсім перетворював концепт Insignia в подобу справжнього лімузина.