Серійний ретрохетчбек Honda затримується, але збереже чарівність концепту (фото)
Компанія Honda готується вивести на світовий ринок серійну версію електричного хетчбека Urban EV, але в продажу він з’явиться не в 2019-му, а в 2020-му році, і на всіх бажаючих машин не вистачить…
Концептуальний міський електрокар Honda Urban EV дебютував восени 2017 року на автосалоні у Франкфурті і став тоді мало не найяскравішою новинкою виставки – ретродизайн хетчбека нагадав європейцям Peugeot 205 і перший VW Golf GTI, хоча на ділі хондівські стилісти черпали натхнення в стареньких Honda Civic і Honda City. У будь-якому випадку машинка вийшла дуже ладно, і відрадно, що японська фірма відразу заявила про намір запустити її в серійне виробництво і продавати не тільки на домашньому ринку, а й скрізь, де є потребою в екологічно чистому транспорті.
Планувалося, що серійна версія «електрички» надійде в продаж в 2019 році, а в 2018-м на європейських дорогах не раз зустрічалися передсерійні прототипи Urban EV. Чергову дозу знімків закамуфльованих тестових зразків опублікував німецький журнал auto motor und sport, І по ним можна зробити висновок, що серійна машина збереже більшість особливостей концепту, а саме банькувату світлотехніку і камери заднього виду замість дзеркал, причому салонне дзеркало теж замінено монітором. Також, судячи з усього, в салоні збережеться широкоформатна цифрова приладова панель, якою хизувався концепт.
Про технічну начинку першого масового хондівського електрокара поки нічого невідомо, крім того що створений він на повністю оригінальної платформі, яка ляже в основу цілого виводка «зелених» моделей. Серед них може виявитися і стильне купе Sports EV, прототип якого Honda показала на Токійському мотор-шоу в 2017 році.
Щодо серійного хетчбека, то його світова прем’єра, як повідомляють німецькі колеги, відбудеться восени цього року там же, де показували концепт, тобто на автосалоні у Франкфурті. Однак у продажу Urban EV з’явиться лише на початку 2020 го, та й то на Європу виробник готовий виділити всього 5000 примірників на рік, тобто Urban EV ризикує стати дефіцитом. З чим пов’язана така позиція обмеження, поки неясно, але ризикнемо припустити, що Honda, як і багато інших автовиробники, які освоюють електромобілі, зіткнулася з низкою технологічних труднощів, що не дозволяють відразу випускати «зелень» у великих кількостях – через це вже пройшли Tesla, Audi і Daimler.