Новий Mini Electric помічений на тестах
Замаскований прототип передбачає, що новий суперміні EV буде оновлюватися разом з моделлю на традиційному паливі.
Mini, схоже, готує злегка оновлену версію свого нового хетчбека Electric всього через рік після його запуску, як частина оновлень для своєї лінійки. Як і у випадку з замаскованим прототипом п’ятидверного хетчбека Cooper S, поміченого минулого тижня, Electric сподівається отримати змінений бампер і передню решітку, але приховані елементи інтер’єру припускають, що в EV також може бути надана нова інформаційно-розважальна система. Зміни в інших місцях, ймовірно, будуть набагато тоншими, враховуючи, що автомобіль був випущений зовсім недавно.
Однак п’ятидверний автомобіль повинен бути значно оновлений до 2023 року — він був злегка доопрацьований тільки один раз за семирічний термін служби — щоб привести його у відповідність з новими конкурентами, включаючи Audi A1 Sportback, Ford Fiesta і Renault Clio. Прототип, помічений фотошпигунами, схоже, приховує тільки невеликі зміни стилю під своєю камуфляжною плівкою, але цікавішими є підказки, що це гібрид.
Наклейка «E-FZG» на вітровому склі означає, що силова установка прототипу складається з елементів внутрішнього згоряння та електричних елементів. З огляду на те, що Mini ще не представила м’яко-гібридні або гібридні опції в своїй лінійці, швидше за все, це буде варіант більш потужної гібридної силової установки Countryman Cooper SE All4. Порт зарядки непомітний, але у Countryman він знаходиться на протилежній стороні автомобіля від кришки паливного бака.
Такий крок мав би сенс, враховуючи поступовий перехід Mini на створення чистих електромобілів, і забезпечив би йому тепле місце на зростаючому ринку плагінів сімейства хетчбеків, який в даний час зайнятий моделями, включаючи Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid, Mercedes-Benz A250e і Volkswagen Golf GTE.
Поки невідомо, чи буде Cooper S пропонуватися виключно як модуль. Раніше в цьому році Autocar повідомила, що BMW відклала розробку міні-хетчбека наступного покоління, як з причин, пов’язаних з вартістю модернізації свого оксфордського заводу, так і через невизначеність, пов’язану з відносинами Британії з Європейським союзом.
Модель збирається перейти від своєї архітектури UKL1 до нової платформи, ймовірно, передньопривідною FAAR BMW або абсолютно нової платформи, розробленої в партнерстві з китайською компанією Great Wall Motors.
Якщо він дійсно піде по стопах свого більшого побратима, то можна очікувати, що Cooper S PHEV буде отримувати свою потужність від 1,5-літрового трициліндрового бензинового двигуна з турбонаддувом, що забезпечує 134 к. с ., а електродвигун буде видавати 87 к. с. Також, ймовірно, збільшиться запас ходу. Дизайнерські зміни будуть мінімальними, але хетчбек, швидше за все, отримає цифровий приладовий дисплей Electric, додатковий сенсорний екран розміром 8,8 дюйма і безліч нових опцій персоналізації.