Volvo P1800 перетворився на приголомшливий рестомод
Команда Cyan Racing зробила гоночний рестомод Volvo P1800 Cyan. А за основу було взято купе Volvo P1800 1964 року випуску.
Передня і задня колії у купе розширені у порівнянні з вихідною моделлю, але габарити схожі. Volvo P1800 Cyan в довжину досягає 4203 мм, в ширину і висоту – 1 748 і 1220 мм. Колісна база – 2446 мм. Розподіл маси між передньою і задньою осями – 47 на 53%. Підсумкова споряджена маса не перевищує 990 кг. Цього результату вдалося досягти завдяки повністю встановленням нової регульованої підвіски на полегшених алюмінієвих компонентах. І якщо спереду купе від Cyan Racing зберегло схему з двухричажки, то ззаду замість донорського нерозрізного моста встановили незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях. Хоча систем безпеки так і не з’явилося. Немає навіть АБС!
А під довгим капотом ховається двигун 2.0 від гоночного седана Volvo S60 TC1. На рестомоде агрегат з турбокомпресором BorgWarner і безпосереднім уприскуванням видає 420 к.с., 455 Н • м і працює в парі з п’ятиступінчастою “механікою” Holinger. Тяга на провідну задню вісь з блокуванням йде через карданний вал. Ковані колеса з центральною гайкою взуті в шини Pirelli P Zero розмірністю 235/40 R18 спереду і 265/35 R18 ззаду. Гальма AP Racing – з чотирьохпоршневими супортами і перфорованими роторами (діаметром 362 і 330 мм).
І все це вирішено запустити в дрібносерійне виробництво. Першу партію почнуть збирати вже цієї осені, а докладні специфікації і фінальний цінник шведи будуть обговорювати з конкретним клієнтом. З чуток, один такий автомобіль буде коштувати близько $ 500 тисяч.