Компанія Honda розсекретила кей-кар N-One другого покоління
Компанія Honda представила свій кей-кар N-One, оформлений в стилі ретро, в кінці 2012 року. Творці автомобіля надихалися компактом Honda N360 – ця модель випускалася з 1967-го по 1972 рік. N-One злегка відновили в 2017-му, а в квітні 2020 го стало відомо про завершення випуску п’яти дверного варіанту. Зараз японська марка представила хетчбек другої генерації.
У Honda анонсували “другий” N-One навесні 2020 року та зазначили, що нова генерація моделі збереже ретростиль попередника. Пізніше в Мережі з’явилися кадри нового N-One, який фотошпигуни зловили під час випробувань, при цьому маскувальна плівка була тільки на передній частині і частково на кормі тестованого прототипу.
Зараз Honda N-One нового покоління представлений офіційно. Пропонується в трьох версіях: стандартна (Original), Premium і RS.
Концепція його дизайну залишилася колишньою: це три фігури – коло, квадрат і трапеція. Мова йде про круглу головну оптику (тепер зі світлодіодними денними ходовими вогнями), про «заквадраченних» за формою задніх ліхтарях і про трапецієподібний кузов.
Іншою стала форма решітки радіатора (змінюється в залежності від виконання) і повітрозабірника, вбудованого в передній бампер. «Противотуманки» (є в версіях Premium і RS) тепер не круглі, а прямокутні. А в задньому бампері з’явилася смуга з катафотами і датчиками парковки.
Інтер’єр теж отримав свою порцію «обновок»: у «другого» N-One з’явилася мультимедійна система з сенсорним екраном, розташованим в центрі передньої панелі (тачскрін підноситься над нею). Дефлектори в салоні тепер теж не круглі, а прямокутні. Передній диван замінили на два окремі крісла, при цьому в версії RS сидіння виконані в формі ковшів.
Хетчбек N-One нового покоління оснастили комплексом систем безпеки Honda Sensing в неї входять: автогальмування з функцією розпізнавання пішоходів і велосипедистів, «читання» дорожніх знаків, адаптивний круїз-контроль, система запобігання фронтального зіткнення і функція автоматичного перемикання дальнього світла на ближне.
Модель наступної генерації оснастили трьохциліндровим 660-кубовим «атмосферником» серії S07B потужністю 58 к.с., також в гамі його турбоверсія з віддачею в 64 к.с. Відзначимо, у попередника були мотори з аналогічною віддачею, проте вони були з серії S07A, нова лінійка двигунів буде економічніше.