Новий Renault Logan 2021: детальний огляд і головні відмінності

В Україні Рено Логан (в Європі – Дачія Логан) вже не перший рік «ходить» в лідерах продажів. Renault Logan можна побачити і на службі в органах, і в таксі, і в корпоративних парках. Доступний, простий, надійний і не за вартістю практичний – таку славу заслужив Логан в різних куточках світу – від України до Індії.

Це третє покоління Renault / Dacia Logan, попередник якого випускається з 2012 року без особливих змін (за винятком рестайлінгу в 2016 році). Тепер це абсолютно новий автомобіль, так само як і його брати Sandero і Sandero Stepway. Новий Логан 2021 змінився зовні, отримав на 100% новий інтер’єр і трохи виріс в розмірах.

Читайте також: Компанія Renault завершує виробництво дизельних моделей

Екстер’єр і зовнішні зміни

Дизайн інтер’єру та екстер’єру повністю переосмислені. До слова, платформа теж абсолютно нова – це CMF-B (від нового Renault Clio). Від останнього нові Logan і Sandero успадкували і 20% загальних запчастин.

Спереду Логан 2021 і Сандеро нового покоління виділяються світлодіодною оптикою в вигляді літери Y. Відзначимо: світлодіодні фари ближнього світла і світлодіодні денні ходові вогні входять в стандартну комплектацію базових версій Logan і Sandero 2021! За даними Renault Group, LED-світлотехніка на 9% ефективніше, ніж на моделі поточного покоління.

Не всі знають, але інженери попрацювали і над невидимою оку конструкцією – нові моделі отримали перероблене днище, завдяки чому вдалося домогтися кращої аеродинаміки, зниження шуму в салоні і зменшення витрати палива. Плюс до цього, майже плоске днище підвищило стійкість авто на високих швидкостях. Ще одна нова «фішка» – активні заслінки, які закриваються на великій швидкості (для зниження аеродинамічного опору) і в момент прогріву мотора, коли він холодний. І ці активні закрилки є стандартними, починаючи з базової версії.

Якщо придивитися, можна помітити, що у нових Логан і Сандеро 2021 більш динамічний силует – цього вдалося досягти завдяки більшому нахилу лобового скла і опущеної стелі (на 10 мм в центральній частині і на 20 мм в задній). У європейських модифікаціях кліренс варіюється від 133 мм до 174 мм – найбільший дорожній просвіт у Stepway. Що стосується габаритів, довжина Логан 2021 зросла на 37 мм (до 4396 мм), колісна база – на 14 мм (до 2649 мм), а ширина залишилася фактично без змін (1848 мм). Також варто зазначити, що вперше для цих авто опціонально пропонується люк з електроприводом.

Прикольна штука з’явилася у Сандеро Степвей. Позашляхова версія отримала «інтелектуальні» рейлінги, які можна розібрати і зібрати в поперечному напрямку, щоб можна було транспортувати багаж і велосипеди на даху, не купуючи інші поперечини.

Інтер’єр

Дизайн інтер’єру у Logan і Sandero вже традиційно ідентичні (хіба що у Степвей є індивідуальні стилістичні прояви). Матеріали обробки, за даними Рено, стали краще, а сидіння – більш зручними. На центральній консолі – 8-дюймовий сенсорний екран мультимедіа, яка йде в більш дорогих комплектаціях. Також є автоматичний клімат-контроль.

Що стосується місця в салоні, завдяки збільшенню колісної бази і перебудов всередині, місця на задньому ряду стало більше – простір для колін збільшився на 42 мм. До того ж, задній ряд можна рухати вперед-назад на 70 мм, збільшуючи багажник або місце для ніг. З нових можливостей – розкладні столики з підстаканниками, вмонтовані в спинки передніх сидінь.

Обсяг багажника Логана нового покоління в кузові седан становить 528 літрів (+18 л), у Сандеро – майже на 200 л менше. Також важливо відзначити, що інженери на 19 мм зменшили вантажну висоту.

Характеристики, двигуні і КПП

Мабуть, найголовнішим розчаруванням для нас, українців, став той факт, що Renault прибрала з гами двигунів дизельний агрегат. Звичайно, можна сподіватися, що для нас все-таки його передбачать, але дуже навряд чи.

На даний момент відомо, що Логан і Сандеро 2021 модельного року отримають три бензинові двигуни об’ємом 1 літр. Найпростіший – атмосферний на 65 кінських сил, за ним слідує альтернатива з турбонаддувом потужністю 90 к.с. , А найпотужніший – 100-сильний Eco-G, що працює на зрідженому газі. Якщо останній продаватимуть в Україні, впевнені, він стане найбільш затребуваним і заповнить відсутність дизеля.

Коробка передач – 5 і 6-ступінчаста механіка і безступінчатий варіатор. Яким буде витрата палива, поки що офіційної інформації немає. Але версія з ГБО в наших реаліях однозначно стане найбільш економічною з точки зору вартості 1 км пробігу.

Ціни

Коли можна буде купити нові бюджетні авто Рено в Україні? Ймовірно, у другій половині 2021 року. Що стосується вартості Сандеро і Логан 2021 – французи обіцяють, що ціна буде не сильно відрізнятися від прайса на актуальні моделі, але остаточно цінники розкриють ближче до старту продажів, влітку 2021 року.

Читайте також: Найдешевший електричний кросовер від Renault представили офiцiйно

Джерело topgir.com.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти