Новий кросовер Ford перевершив очікування, а всі моделі Tesla розчарували запасом ходу
У електромобілі велике значення має запас ходу, адже від цього показника залежить, наскільки сильно водій буде прив’язаний до розетки. При виході в продаж модель проходить сертифікацію у профільних організацій, щоб ті переконалися в достовірності інформації.
Але буває, що реальний запас ходу буде вище заявленого. Так і сталося з кросовером Ford Mustang Mach-E. Перед надходженням в продаж у моделі перевіряли запас ходу (за даними виробника він становить 340-483 км в залежності від батареї). Експерти заявили, що реальні цифри виявилися більшими зазначених виробником.
Інсайдери не пройшли повз і власноруч перевірили Mustang Mach-E. Фахівці порівняли кілька версій електрокара і звірили з даними EPA. Повнопривідна модифікація AWD подолала 490 км, коли за даними виробника запас ходу складає 483 км. Профільна ж організація оцінила дальність дії в 435 км. Варто відзначити, що погода в усіх тестах була однакова.
Таким чином, реальні показники виявилися на 12,6% вище заявлених, а витрата енергії – на 10,5% менше. Новий електрокросовер Форд у версії Extended Range AWD на ділі показав себе краще, ніж його оцінили в EPA і в компанії.
Хоча всі моделі Tesla при такій же перевірці показали зворотний результат. Наприклад, Model S Performance протрималася тільки 512 км, коли показник від EPA становив 525 км. Стандартна Model 3 подолала 373 км, замість заявлених 402 км, а Model 3 Performance розчарувала найбільше – 412 км замість 500 км. Model Y – 423 км замість 468 км, а кросовер Model X – 473 км замість 528 км.