Залаштунки комплексного сервісу АЗК
Ви помічали, що у водіїв є улюблений бренд АЗК, який вони готові шукати по всій країні, навіть якщо пального в баку вже дуже мало? І їх не змусити заїхати на іншу заправку. Чому так? Відповідь на це дали в виданні “Автоцентр”, де спостерігали за роботою інспектора національної мережі UPG.
Цей фахівець систематично перевіряє всі АЗК на дотримання корпоративних стандартів. Кожен комплекс має відповідати чек-листу, в якому понад дві сотні точок контролю.
Усі автозаправні комплекси національної мережі UPG щокварталу складають свого роду іспит на відповідність корпоративним стандартам. Головна мета інспекцій – переконатися, що всі комплекси мережі у найдрібніших деталях привабливі, необхідна інформація доступна, а перебувати у них зручно та комфортно кожному відвідувачу. А точна кількість цих деталей не багато не мало – 250. Саме стільки позицій має чек-лист, з яким працює на кожному АЗК інспектор із контролю. Спостерігаючи за його роботою, журналісти видання, здобули унікальний досвід: зазирнули за лаштунки одного з найпопулярніших брендів на ринку та мають чим із вами поділитися.
Раніше, говорячи про облаштування території автозаправних комплексів UPG, журналісти “Автоцентру” зрозуміли: ці численні вимоги обумовлені турботою про автомобілістів. Безпека, внутрішня навігація, доступність послуг та свобода вибору – все це для того, щоб клієнт у будь-якому комплексі UPG почувався як удома. Ми не завжди усвідомлюємо, чому це так, але завжди знаємо, що нам треба звернути з траси чи з вулиці саме під ці зелено-білі прапори.
Зонування та маршрутизація
Інспектор з якості без попередження відвідує кожен АЗК мережі UPG щокварталу, і про те, за яким алгоритмом і наскільки прискіпливо відбувається процедура контролю, «Автоцентр» навіть зняв окремий відеосюжет.
Отже разом з інспектором в виданні переконалися, що на просторій і бездоганно чистій території все гаразд, тож підходимо до приміщення АЗК. Вхід помітний здалеку: двері широкі, перед ними вільний простір, щоб відвідувачі могли безперешкодно розминутися. Обабіч стоять стелажі з актуальними сезонними товарами. Поки перевіряльник позначає у своїй анкеті, що їхні таблички та цінники чисті, не вицвіли на сонці та не вкриті пилом, ми заходимо до великого, наповненого світлом приміщення – чистого та комфортного.
Простора зала всередині розділена на зони, позначені відповідними вказівниками. Тому, хто зайшов із вулиці, не доведеться блукати між стелажами у пошуках каси чи, скажімо, туалету – зонування чітке, а яскраві таблички добре видно зусібіч.
У кожному новому чи відкритому після реновації комплексі UPG неодмінно є магазин із супутніми товарами. І це не лише речі автомобільного призначення. Тут є все, у чому може виникнути потреба усієї родини в дорозі, на відпочинку, ба навіть удома. Важливо, що продовольчі та автомобільні товари розташовані в окремих зонах, щоб спростити пошук та вибір.
Також виокремлено зону VIVO café – вона не просто помітна, а відповідає певним досить цікавим вимогам. Але про кухню, меню та ресторанний сервіс UPG журналісти пообіцяли розповісти наступного разу – рецептура фірмових страв варта того.
Не можна не сказати про ще одну локацію в залі АЗК UPG – зону для самостійного приготування кави. Її організовано для тих, хто справді поспішає, а також для тих, хто отримує справжнє задоволення від процесу приготування ароматних напоїв для себе та своїх близьких. І тут передбачено все, щоб зробити це максимально комфортно, швидко та виключно з приємними емоціями.
До слова, кава на UPG – це ще одна дуже цікава, проте, окрема історія. Скажемо лише, що тут її готують понад 10 видів, подають навіть глясе та афогато з додаванням морозива власного виробництва. Кожен точно знайде улюблену, ту, що заряджає саме його. І тут варто сказати, що смакуючи її, ви ще й долучаєтесь до доброї ініціативи: частину коштів від кожного проданого гарячого напою компанія спрямовує на допомогу людям, які постраждали від війни.
Йдемо далі. Велика світла зала АЗК UPG має ще один вимір – інформаційний.
Крім чітких та зрозумілих навігаційних вказівників, відвідувачі дізнаються важливу інформацію з екранів, розміщених на висоті у зонах кас і VIVO café. На цих моніторах – повідомлення про новинки мережі, реклама, підказки, мотиваційні ролики. Наприклад, про новинку літнього сезону 2023 року – відразу три види морозива ice U та мілкшейк ice POWER – ми дізналися саме з екранів у касовій зоні.
Культові десерти тут готують із добірної молочної суміші на спеціально закупленому професійному обладнанні. Запускаючи власний бренд морозива, компанія подумала про комфорт і гарний настрій кожного клієнта. Адже погодьтеся, хоч скільки б років вам було, смачний прохолодний десерт у спеку, та ще й в дорозі, – саме те, що потрібно. І, звісно, морозиво – це завжди про емоції: світлі, безтурботні, родом із дитинства.
Якщо зручно, то всім
Автозаправні комплекси UPG відрізняються від багатьох інших особливим ставленням до автомобілістів. Тут подумали про кожного члена родини: якщо говоримо про зручності, то зручно має бути всім. Наприклад, у більшості АЗК є туалет для людей з особливими потребами, просторий та спеціально обладнаний.
Окремо – дитяча тема. На великих комплексах відвідувач, а точніше відвідувачка, завжди знайде кімнату для мам, а у ній – стіл для сповивання немовлят.
У VIVO café обов’язково є дитячий стільчик, в якому буде зручно нагодувати малюка. І тут можна помітили ще одну, здавалося б, зовсім маленьку деталь: стільчик «запакований» в одноразову целофанову обгортку для дотримання вимог гігієни. З таких продуманих дрібниць і складається якісний сервіс.
А щоб подорожі з дітьми були ще комфортнішими, тут передбачено ще одну річ, за яку, ми впевнені, батьки не раз подякували UPG.
Поки ви заправляєте авто, відпочиваєте за чашкою кави чи обідаєте, ваша малеча бавиться. У залах встановлено спеціальні бізіборди, які розвивають дрібну моторику та допомагають малюкам із цікавістю вивчати світ.
У туалеті є дуже цікава деталь, яку оминути увагою просто неможливо: маленький дитячий умивальник на зручній для малюка висоті і таке саме дитяче дзеркало.
Усе це викликає виключно приємні емоції, адже помічаєш продуманість у деталях не на словах, а на ділі. І, можливо, саме у такі моменти в нас і зароджується ось те найважливіше: довіра до бренду, команди, людей, цінності яких збігаються з твоїми.
Касова зона
Напевно ключова точка у приміщенні автозаправного комплексу – касова зона. Вона розташована і позначена так, щоб її було видно і від самого входу, і здалеку, і з будь-якого куточка зали.
Таблички табличками, але багатьом клієнтам підсвідомо важливо отримати якусь інформацію під час живого спілкування. Погодьтеся, іноді одна привітна посмішка може змінити все: додати оптимізму в потрібну мить та підняти настрій на весь день.
Касири завжди готові відповісти на запитання, підказати, нагадати, порадити – вони цього спеціально навчаються.
Але для тих, хто звик діяти самостійно, на касі є інформаційні таблички, які випереджають найпопулярніші запитання. І навіть обов’язкова та звична пропозиція касира щодо ароматної кави, газованої води, омивача тощо. Це не банальна спроба збільшити чек – це турбота про важливі для водія речі, нагадування про те, що може знадобитися його екіпажу якщо не зараз, то через певний час, щоб мандрівка продовжувалася у цілковитій безпеці та з гарним настроєм.
Фото пресофісу АЗК UPG